شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در هزار توي نمايشگاه الکامپ، مبين‌نت هيجان ساخت!

مبين نت

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸:۰۰


اهداي حجم و دوره مصرف رايگان، ارايه طرح‌هاي پرسرعت و بسيار مقرون به صرفه، تشريح کامل فرآيندهاي مهاجرت از وايمکس به فناوري جديد و ارائه طرح‌هاي تشويقي، ارايه هداياي فيزيکي به رسم يادبود و نيز تمرکز بر بهبود تجربه مشترکين و ايجاد بخش کافه مشترکين با يک فضاي گرم و دلنشين با اينترنت رايگان از جمله اقدامات مبين‌نت در روزهاي برگزاري نمايشگاه الکامپ ويژه مشترکين وفادار مبين‌نت بود.

وايمکس نيوز- با توجه به ارايه خدمات اينترنت پرسرعت بر بستر فناوري  TD-LTE از نيمه دي ماه 1395 توسط شرکت ارتباطات مبين‌نت، بيست و دومين نمايشگاه ايران الکامپ 2016 فرصتي را در اختيار قرار داد تا مبين‌نت با چهره‌اي متفاوت ظاهر شده و علاوه بر ايجاد فضايي جذاب و صميمانه براي مخاطبان ويژگي‌هاي متمايز خدمات خود را نيز به مشترکان و ساير بازديدکنندگان يادآوري کند.

"پگاه ميررحيم"، مديربازاريابي شرکت مبين نت در مورد جديدترين روش‌هاي بازارسازي و شيوه تعاملي با مخاطبان گفت:« پس از يک برنامه‌ريزي جامع چند ماهه و جلسات متعدد طوفان فکري برآن شديم تا با استفاده از جديدترين روش‌هاي بازارسازي‌، با شيوه‌اي تعاملي با مخاطبان ارتباط برقرار کنيم که ماحصل آن بازي جديد و منحصر به فردي بود که در نمايشگاه الکامپ روزانه بيش از 1000 نفر از بازديدکنندگان را در تمام گروه‌هاي سني به خود جلب کرد.»

وي در مورد اين نوع از تعامل با مخاطبان اضافه کرد: «آنچه مبين‌نت در اين راهکار خلاقانه دنبال کرد، ايجاد فضايي غيرآزاردهنده و غير تبليغاتي با هدف ارائه ويژگي‌هاي خدماتش و تکرار آنها بود که خوشبختانه به اين هدف مهم رسيديم و در حين برگزاري بازي و با مشارکت مخاطبان بارها و بارها مزايايTD-LTE  مورد پرسش و پاسخ قرار گرفت و تکرار شد.»

مديربازاريابي مبين‌نت معتقد است جامعه مخاطبين امروز نسبت به تبليغات سنتي بي‌تفاوت شده‌اند و ارايه‌دهندگان خدمات و راهکارهاي ارتباطي موظفند با خلاقيت و بهره‌گيري از متدهاي نوين ارتباطي به تعامل با مخاطبان بپردازند و اين است که مبين‌نت با صرف هزينه، بخشي از فضاي نمايشگاهي‌اش را به بازي خلاقانه اختصاص مي‌دهد تا با يک رويکرد مشتري‌مدارانه به اهداف تجاري‌اش دست پيدا کند.
 
هيجان مبين‌نتي براي مبين‌نتي‌ها

شرکت ارتباطات مبين‌نت همواره بر سياست‌هاي پاسداشت از مشترکين تاکيد داشته و اين موضوع تنها منحصر به نمايشگاه الکامپ 1395 نبوده است. ميررحيم در مورد سياست‌هاي نگهداشت مشترکين و وفادارسازي ايشان اعلام کرد: «از سال 1393 و با هدف بهبود تجربه مشترکين و رضايت‌سنجي مستمر از ايشان، طرح‌هاي پاسداشت از مشترکين را در دستور کار خود قرارداده است. کسب جايگاه‌ اپراتور برتر وايمکس و نيز گواهي‌نامه‌هاي اشتهار به کيفيت سه ستاره و چهار ستاره در سال‌هاي 93 و 94  دقيقا ماحصل همين رويکرد بوده است.»

وي در مورد سياست‌هاي کلي شرکت ارتباطات مبين‌نت مبني بر در اولويت قرار داشتن مشترکين کنوني در ارايه خدمات اينترنت پرسرعتTD-LTE  ادامه داد: «ضروري بود با يک برنامه ويژه از شفاف بودن فرآيندهاي مهاجرت مشترکين اطمينان حاصل کنيم. در اين راستا بخش ويژه‌اي با عنوان پاسداشت از مشترکين در نمايشگاه الکامپ 2016 داشتيم که با افتخار توانستيم ميزبان بيش از 2000 مشترک در چهار روز نمايشگاه الکامپ باشيم.»
 
اهداي حجم و دوره مصرف رايگان، ارايه طرح‌هاي پرسرعت و بسيار مقرون به صرفه، تشريح کامل فرآيندهاي مهاجرت از وايمکس به فناوري جديد و ارائه طرح‌هاي تشويقي، ارايه هداياي فيزيکي به رسم يادبود و نيز تمرکز بر بهبود تجربه مشترکين و ايجاد بخش کافه مشترکين با يک فضاي گرم و دلنشين با اينترنت رايگان از جمله اقدامات مبين‌نت در روزهاي برگزاري نمايشگاه الکامپ ويژه مشترکين وفادار مبين‌نت بود.

مديربازاريابي مبين‌نت در پايان يادآور شد: «مبين‌نت در الکامپ 95، با صرف هزينه‌هاي قابل توجه در بخش‌هاي پاسداشت مشترکين‌، بازي خلاقانه و کافه مشترکين حضور يافت تا اهميت تجربه مشترکين را به عنوان يکي از ارزش‌هاي سازماني‌اش با تمام قوا به تصوير بکشد و  متعهد است که در ارايه خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم نيز به اين ارزش پايبند خواهد ماند.»

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو