شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

سهامداران گول بازی های رسانه ای را نخوردند

مخابرات به زیرساخت بدهی ندارد

مخابرات

سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵:۰۰


روابط عمومی شرکت مخابرات با صدور اطلاعیه ای مبنی بر خصوصی ستیزی برخی از عوامل در شرکت زیرساخت از سهامدارن این شرکت خواست تا به هوش باشند و گول بازی های رسانه ای را در آستانه بازگشایی نماد نخورند.

وایمکس نیوز - روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پی انتشار خبری از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت مبنی بر « بدهی شرکت مخابرات ایران و تهدید به قطع ارتباطات مخابراتی » اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد :
براساس صورت جلسه اسفند ماه 89 هیات مدیره شرکت های مخابرات ایران و ارتباطات زیرساخت، کلیه بدهی های این شرکت به شرکت مذکور پرداخت و صورت جلسه تسویه به امضاء طرفین رسیده است.
لذا به نظر می رسد انتشار این اطلاعیه از سوی برخی عوامل در شرکت ارتباطات زیرساخت در تداوم خصوصی سازی ستیزی بوده، آن هم در شرایطی که شرکت مخابرات ایران در آخرین مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازاء هر سهم 430 ریال سود به سهامداران خود پرداخت کرده است. این عوامل به نحوی در آستانه بازگشایی نماد مخابرات در بورس قصد تخریب ارزش سهام و پایین آوردن قیمت سهام در بازار را دارند.
براساس این اطلاعیه، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از سهامداران مخابرات می خواهد به هوش باشند و فریب این گونه بازی های رسانه ای و غیراخلاقی برخی از عوامل خودی و غیرخودی را نخورند.
شایان ذکــــر است ارتباط بین اپراتورها به شرکت ارتباطات زیرساخت ارتباطی نداشته و چنانچه مشکل یا مسئله ای هم وجود داشته باشد از طریق مذاکره قابل حل خواهد بود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو