یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان عرضه گلکسي اس 8 اعلام شد

گوشي

سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۰


سرانجام مشخص شد که گوشي گلکسي اس 8 سامسونگ 15 آوريل روانه بازار مي شود. اين شرکت اميدوار است با عرضه گوشي ياد شده خاطره تلخ آتش سوزي گوشي گلکسي اس 7 را از اذهان بزدايد.

وايمکس نيوز- گفته مي شود اين گوشي از حسگر سه بعدي اثرانگشت براي اجراي دستورات متفاوت در صورت وارد آمدن ميزان فشارهاي مختلف به نمايشگر برخوردار بوده و علاوه بر اين داراي نمايشگري بزرگ و فراگير است.

گوشي ياد شده همچنين کاملا ضدآب است و مي تواند حدود يک ساعت در عمق يک متري آب سالم باقي بماند. يکي ديگر از امکانات اين گوشي دوربين 8 مگاپيکسلي در جلو براي تهيه عکس هاي سلفي است که از قابليت فوکوس خودکار برخوردار است.

هنوز مشخص نيست آيا اين گوشي مانند آيفون از فناوري دوربين دوگانه در پشت براي تهيه عکس هايي با نقاط تمرکز متنوع برخوردار خواهد بود يا خير. ظاهرا اين دو گوشي هم در دو مدل با نمايشگرهاي 5.7 و 6.2 اينچي عرضه مي شود و نمايشگر آن هم از نوع AMOLED با تفکيک رنگ بهتر، مصرف انرژي کمتر و شفافيت بيشتر خواهد بود.

هنوز مشخص نيست در اين گوشي ها از چه تراشه هايي استفاده مي شود، اما گفته مي شود اين تراشه ها يکي از دو مدل Qualcomm Snapdragon 835  يا  Exynos 8895 خواهند بود. پردازنده هاي اين گوشي به شيوه 10 نانومتري طراحي مي شوند و پردازنده گرافيکي آن از نوع Mali-G71 خواهد بود. 6 گيگابايت رم و 64 گيگابايت حافظه داخلي از جمله ديگر امکانات گوشي ياد شده است.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو