جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پوست اندازي اساسي اسنپ چت

اسنپ

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶:۰۰


برنامه شبکه اجتماعي اسنپ چت با پوست اندازي اساسي خدمات جستجوي خود را بهبود بخشيده است. البته اين نسخه براي آيفون عرضه شده است.

وايمکس نيوز- به نقل از تک کرانچ، ميله ابزار جستجوي جهاني اسنپ چت به بالاي اين برنامه موبايلي اضافه شده و رابط کاربري آن نيز به طور کامل تغيير کرده تا رضايت کاربران هر چه بيشتر جلب شود.

قرار است نسخه اندرويدي اسنپ چت نيز به زودي با همين تغييرات عرضه شود، هر چند شرکت سازنده زمان خاصي را براي عرضه نسخه مذکور اعلام نکرده است.

بسياري از منتقدان اسنپ چت مي گويند اين شرکت در برابر تغييرات در رابط کاربري و امکانات برنامه خود بسيار مقاوم بوده و اسنپ چت حالا با اين کار جواب خوبي به منتقدان خود داده است.

اسنپ چت قصد دارد به زودي سهام خود را نيز در بازار بورس عرضه کند و گفته مي شود اين تغييرات در برنامه ياد شده بي ارتباط با اين رويداد نيز نيست.

در نسخه جديد دوست يابي و جستجوي افراد نيز تسهيل شده و مي توان گروه هايي با امکانات بيشتر تشکيل داد، شناسايي ناشران اخبار و اطلاعات هم با هدف مقابله با انتشار اخبار جعلي از طريق اسنپ چت تسهيل شده و همچنين ميان برهايي براي دسترسي سريع به پيام هاي دوستان و گپ با آنها در نظر گرفته شده است.

علاوه بر اين با نگهداشتن و کشيدن نمايه اوليه هر فرد مي توان جزييات بيشتري را در مورد وي مشاهده کرد و راحت تر مي توان رويدادها و نظرات خود را به ثبت رساند.
منبع:فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو