یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دستور دولت در کشمکش زيرساخت و مخابرات زمين ماند

تعليق کاهش تعرفه‌هاي بين‌شهري مخابرات در استان تهران

تلفن

جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹:۰۰


در حالي که قرار بود يکسان سازي کدهاي بين شهري مطابق دستور دولت از ديروز در استان تهران اجرايي شود، مديرکل روابط عمومي شرکت زيرساخت گفت: تاکنون هيچ مکاتبه اي در اين خصوص توسط نهادهاي مسوول و شرکت مخابرات با اين شرکت انجام نشده است. اين در حالي است که شرکت مخابرات مي‌گويد هماهنگي‌هاي لازم را صورت داده است.

وايمکس نيوز – محمد رضا فرنقي‌زاد، مديرکل روابط عمومي شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: براي يکسان‌سازي کدهاي بين‌ شهري بايد با زيرساخت هماهنگي انجام شود که تاکنون هيچ گونه مذاکره رسمي با اين شرکت انجام نشده است.

اين در حالي است که به گفته داوود زارعيان، مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران مديرعامل زيرساخت در تاريخ 12 ارديبهشت ماه در پاسخ به نامه اداره کل طرح مهندسي شرکت مخابرات که در تاريخ دوم ارديبهشت‌ماه ارسال شده و در پاسخ به مديرعامل شرکت مخابرات ايران اعلام کرده که زيرساخت آمادگي انجام اين کار را ندارد. حال اينکه ادعا مي‌شود با زيرساخت مکاتبه نشده، عجيب است.وي افزود: متاسفانه رفتارهاي اخير بخش حاکميتي موجب شده شهرونداني که ديروز منتظر اعلام اين خبر خوش بودند، ناکامي طرح، کام‌شان را تلخ کند.

زارعيان گفت: طرح يکسان سازي کدهاي استان تهران در تاريخ 17 شهريور ماه سال گذشته توسط هيات وزيران تصويب و براي اجرا از سوي معاون اول رييس جمهور به وزير ارتباطات ابلاغ شد.وي افزود: بر همين اساس در تاريخ 23 اسفند ماه سال گذشته اين موضوع در نامه اي جداگانه توسط معاون پارلماني وزير ارتباطات به شرکت مخابرات ايران ابلاغ شد پس از آن، موضوع براي جبران هزينه‌هاي ناشي از کاهش درآمد مخابرات به واسطه اجراي اين طرح در سازمان رگولاتوري دنبال شد که در نهايت با توافق انجام شده با رگولاتوري، تصميم به انجام اين طرح گرفته شد.وي گفت: آيا با اين موضوعاتي که تاکنون طرح شده امکان دارد که شرکت زيرساخت در جريان اين موضوع نباشد.

وي افزود: روز گذشته تمامي نيروهاي ستادي مخابرات آماده انجام اين طرح بودند و تمامي کارها انجام شده بود اما کارشکني زيرساخت موجب شد کاري که با يک دستور ظرف مدت 30 دقيقه قابل انجام بود، به تاخير افتاد يا شهروندان استان تهران با کاهش هزينه‌ تماس‌هاي بين شهري کام‌شان شيرين نشود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو