معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران از ساده سازي ارايه خدمات در اين شرکت خبر داد و گفت : نخستين مرحله اصلاح دستورالعمل اجرايي « آيين نامه تقاضا و اشتراک تلفن ثابت وخدمات مخابراتي » به منظور ساده سازي ارائه خدمات ،براي يک دوره شش ماهه به تمامي مديران مناطق در سراسرکشورابلاغ شد .
وايمکس نيوز- به گزارش روابط عمومي واموربين الملل شرکت مخابرات ايران ، دکتر زارعيان با تاکيد بر اينکه اين دستورالعمل با هدف جلب رضايت حداکثري مشتريان و رعايت مصوبات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ،به منظورساده سازي ارائه خدمات به مشترکان و تکريم ارباب رجوع ،تدوين شده است در باره جزييات آن اظهارداشت : دراين دستورالعمل نحوه ثبت نام،تغييرنام و تغييرمکان تلفن ثابت،شرايط قطع وتخليه تلفن هاي مشترکين بدهکار،ثبت نام ودرخواست اينترنت پرسرعت ،خدمات و محصولات جديد مخابراتي و سايرموارد مورد توجه قرارگرفته است.