یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش زبان انگليسي با فناوري واقعيت مجازي

واقعيت مجازي

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰


خالق نرم افزار «ماندلي» که براي آموزش زبان هاي خارجي به کار مي رود، يک برنامه موبايلي سازگار با هدست هاي واقعيت مجازي براي آموزش زبان عرضه کرده است.

وايمکس نيوز- به نقل از زددي نت، برنامه يادشده کاملا هوشمند و داراي قابليت خودآموزي است که در تعامل با هر کاربر با ويژگي هاي خاص وي در حوزه زبان آموزي و ميزان مهارت او آشنا مي شود و روند تعليم کاربر را بر همين اساس به پيش مي برد.

در محيط اين نرم افزار کاربران از طريق تعامل با ديگر شخصيت ها و گفتگو با آنها دانش خود را در زمينه کاربرد زبان هاي خارجي افزايش مي دهند. هوش مصنوعي اين برنامه با درک شيوه تلفظ کلمات و جملات توسط هر کاربر وي را براي ارتقاي کيفيت اين کار ياري مي دهد.

مکالماتي که در محيط اين نرم افزار رخ مي دهد، گفتگوهاي روزمره با شخصيت هاي مجازي است و تلاش شده تا نيازهاي واقعي افراد در اين زمينه مورد توجه قرار بگيرد.

با استفاده از اين نرم افزار يادگيري لغات و اصطلاحاتي به 28 زبان زنده دنيا ممکن است. برآوردها حاکيست که اين نرم افزار بيش از 15 ميليون بار بارگذاري شده و انتظار مي رود با استفاده از هدست هاي واقعيت مجازي کيفيت زبان آموزي از اين طريق باز هم افزايش يابد.

منبع: مهر

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو