یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

احتمال اخراج تعدادي از کارکنان هوآوي

گوشي

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰


کارکنان هوآوي نسبت به از دست شغل خود نگران هستند، چون مکاتبات داخلي اين کمپاني حکايت از افزايش فشار براي بهبود سطح درآمد دارد، و مديران اجرايي ارشد از برآورده نشدن انتظاراتشان در مورد فروش موبايل هاي پرچمدار ناراحت هستند.

وايمکس نيوز- هوآوي که سومين توليدکننده بزرگ اسمارت فون در جهان به شمار مي رود، هر سال فاصله خود را با سامسونگ و اپل کمتر مي کند، اما سال گذشته در بزرگ ترين بازار خود يعني کشور چين، رقابت را به هموطنش يعني اوپو باخت. به همين دليل، واحد موبايل هوآوي علي رغم افزايش درآمد، سود مورد انتظار خود را به دست نياورد.

«ريچارد يو» رئيس بخش کسب و کار محصولات مصرفي هوآوي در جريان کنگره جهاني موبايل که در شهر بارسلون در حال برگزاريست، به خبرنگاران گفت «[کسب و کار موبايل ما] سودآور است، اما حاشيه سود ما بسيار کاهش يافته».

جمعه هفته قبل «رن ژنگفي» بنيانگذار و مديرعامل گروه هوآوي، کارکنان اين کمپاني را به تلاش بيشتر تشويق کرد و گفت در غير اين صورت شرکت «از هم مي پاشد.» او اظهار داشت:

    مردهاي قوي سي و چند ساله، به اندازه کافي تلاش نمي کنند، و فقط دوست دارند دراز بکشند و پول بشمارند. باورتان مي شود؟ هوآوي به افرادي که سختکوش نباشند مزد نمي دهد.

اين صحبت ها، مجموعه بيش از 170 هزار کارمند هوآوي را نگران ساخته که 45 درصد آنها در بخش تحقيق و توسعه هستند، و جوامع آنلاين مرتبط با هوآوي مي گويند احتمال تعديل نيرو در اين بخش بسيار زياد است.

گفتنيست اين کمپاني که فعاليت اصلي اش در حوزه تجهيزات و خدمات مخابراتي است، در ماه دسامبر پيش بيني کرد درآمد سال 2016 آنها با افزايش 32 درصدي به 74.8 ميليارد دلار خواهد رسيد، که گزارش رسمي آن در پايان ماه مارس اعلام خواهد شد.

با اين حال، تحليلگران معتقدند در سال 2017 رقابت سختي پيش روي هوآوي قرار دارد و انتظار نمي رود اين کمپاني بتواند به راحتي جايگاه نخست را در بازار چين از اوپو پس بگيرد.

منبع: ديجياتو

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو