یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وقتي سامسونگ و استدلر با هم همکاري ميکنند!

فناوري

پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰


دو شرکت شناخته شده بين‌المللي که هيچ ارتباط حوزه کاري با يکديگر ندارند، در يک همکاري عجيب، موفق به توليد محصولي تازه شدند که مجموعه‌اي از خاطره و تکنولوژي‌‌ است.

وايمکس نيوز- يکي از سرگرمي‌هاي برخي افراد، بازگشت به گذشته و زنده کردن خاطرات دوراني‌ است که هنوز تکنولوژي به اين حد از پيشرفت و گستردگي نرسيده بود. اکنون سامسونگ براي اين افراد نيز محصولي منحصر به فرد ارائه داده است.

در آخرين نشست خبري رونمايي از محصولات سامسونگ، اين شرکت در کنار چندين وسيله ارتباطاتي تازه که از تکنولوژي 5G بهره مي‌گيرند، مدل جديد قلم S Pen اين شرکت را نيز رونمايي کرد.

اين قلم جديد، شکلي کاملا قديمي دارد و در واقع به شکل مدادهايي‌ است که 30 سال قبل شرکت آلماني استلدر توليد مي‌کرد. اين مدادها در زمان خود از جمله بهترين لوازم‌التحرير معمولي بودند و هر دانش‌آموز و دانشجو و مهندسي، يکي از آنها در کيف خود داشت.

اکنون سامسونگ با زنده‌ کردن شکل اين مداد، توانايي‌هايي درخور قرن بيست و يکم به آن بخشيده است. اين قلم مي‌تواند 4096 حالت مختلف فشار را درک کند و حتي وقتي صفحه نمايش خاموش است، حرکات و نوشته‌هايي که روي صفحه مي‌نويسيد را به‌ خاطر بسپارد. همچنين با استفاده از اين قلم، فايل‌هاي PDF قابل حاشيه‌نويسي هستند و هر وسيله‌اي که قبلا با قلم‌هاي سامسونگ تطبيق داشته است، با اين ابزار تازه نيز قابليت هماهنگي دارد.

هنوز مشخص نيست که اين قلم جديد و نوستالژيک، از چه زماني و به چه قيمتي به بازار مي‌آيد اما بسياري از طرفداران مدادهاي استدلر در کنار کاربران گجت‌هاي سامسونگ، در صف ايستاده‌اند تا آن را خريداري کنند.

منبع: ميزان

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو