یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مديرعامل شرکت مخابرات ايران مطرح کرد

بهره‌برداري از 82 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري در شرکت مخابرات

رسول سراييان

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵:۰۰


مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: امسال بالغ بر 82 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري در شرکت مخابرات ايران و ساير شرکت‌ها به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وايمکس  نيوز- رسول سرائيان پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 9 طرح مخابراتي و ارتباطي در استان کردستان که در آمفي تئاتر مخابرات استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: خدا را سپاس مي‌گويم که با تلاش و کوشش مديريت عالي وزارت ارتباطات و فناوري و همه همکاران فعال در اين حوزه، توانستيم سال 95 را با وجود تمام مسائل و مشکلاتش به خوبي به پايان برسانيم.

سرائيان افزود: تحولاتي در دولت تدبير و اميد در استان کردستان در بخش توسعه خط ثابت، تلفن همراه و زيرساخت‌هاي ارتباطي و اينترنتي انجام گرفته است و در سال جديد نيز با حضور رياست جمهوري بالغ بر 82 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري در شرکت مخابرات ايران و ساير شرکت‌ها به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي تصريح کرد: در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در سال جديد به طور مشخص ماموريتي که براي شرکت مخابرات ايران ترسيم شده در راستاي سند بالادستي، پيشاني حرکتمان در راستاي توليد و اشتغال قرار گرفته است.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري و شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» عمده فعاليت‌ها و اهداف شرکت مخابرات پيشران و يا توانمندسازي توليد و اشتغال است.

سرائيان افزود: با تلاش همه همکاران ما در شرکت مخابرات ايران و همه شرکت‌هايي که در اين حوزه فعاليت دارند زيرساخت‌هاي بسيار خوبي در اين حوزه در استان کردستان ايجاد شد.

وي گفت: در حوزه فناوري موبايل 3G و 4G به خوبي عمل کرده‌ايم که امروز در لبه تکنولوژ‌هاي مهم روز دنيا است و فناوري 4G امروز در سنندج و تمامي مراکز شهرستان‌هاي استان ايجاد شده است.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران اظهار داشت: زيرساخت‌هاي فيبر نوري که در استان فراهم شده بستر ايجاد توليد و شغل بوده و هرجايي که توليد آغاز شود، شرکت مخابرات در کوتاه‌ترين زمان ممکن و با به صرفه‌ترين هزينه، بخش ارتباطات آن را انجام خواهد داد.

وي افزود: اکنون بستر خوبي در استان کردستان فراهم شده و دغدغه‌اي در مراکز شهرستان‌ها و شهرها وجود ندارد و تلفن ثابت در تمامي شهرها به روز بوده و اينترنت همراه تمامي شهرستان‌ها نيز با آخرين تکنولوژي دنيا به روز شده است.

سرائيان تصريح کرد: امروز با افتتاح پروژه‌هاي تعيين شده، زيرساخت ارتباطي قوي براي همه افرادي که قصد توليد و اشتغال‌زايي دارند فراهم خواهد شد و اميدواريم با تلاش همه نيروهاي اين بخش، بهبود روزافزوني را در اين حوزه شاهد باشيم.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران در پايان خاطر نشان کرد: مجموعه شرکت مخابرات استان کردستان جزء بهترين نيروهاي کشور بوده و همگي آنها زحمتکش و دلسوز هستند و با مديريت خوبي که حاکم است توانسته‌اند فاز 7 پروژه موبايل و بقيه پروژه‌هاي استان را در کوتاه‌ترين زمان ممکن به انجام برسانند.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو