شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون رگولاتوري اعلام کرد:‌

تلاش رگولاتوري براي رفع چالش‌هاي دارندگان پروانه Servco

عباسي شاهکوه

دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰


معاون سازمان تنظيم مقررات، استفاده از ظرفيت مقررات موجود، اصلاح يا وضع برخي مقررات جديد به ويژه در زمينه عمده‌فروشي ظرفيت در شبکه ارتباطات ثابت براي افزايش رقابت، تنوع خدمات و افزايش حق انتخاب مشترکان را، از راهکارهاي پيش روي حل مشکلات دارندگان پروانه Servco عنوان کرد.

وايمکس نيوز-  صادق عباسي شاهکوه گفت: مهمترين برنامه رگولاتوري پس از تجميع و ساماندهي بيش از هزار و 200 پروانه با محدوديت‌هاي جغرافيائي، سرويس و فناوري در قالب حدود 60 پروانه داراي آزادي عمل در محدوده جغرافيائي، فناوري و خدمات، تنظيم روابط دارندگان پروانه شبکه و ارائه‌کنندگان خدمات است.

وي به تلاش رگولاتوري براي رفع چالش‌هاي دارندگان پروانه Servco اشاره کرد و افزود: در زمينه مقررات عمده ‌فروشي ظرفيت، نياز به تدوين مقررات براي رفع نقاط ضعف و کاستي‌ها داريم. البته پروانه‌هاي Servco ظرفيت‌هاي بسياري براي فعاليت و ايجاد بازار دارند که متاسفانه اغلب دارندگان پروانه تا کنون نسبت به آنها توجه کافي نداشته و تنها در يک يا دو حوزه مشخص به ويژه در سرويس هاي پايه تمرکز کرده‌اند که در آن زمينه بازيگران زيادي در بخش ICT وجود دارد.

معاون رگولاتوري، استفاده از ظرفيت مقررات موجود، اصلاح يا وضع برخي مقررات جديد به ويژه در زمينه عمده‌فروشي ظرفيت در شبکه ارتباطات ثابت براي افزايش رقابت، تنوع خدمات و افزايش حق انتخاب مشترکان را از راهکارهاي پيش روي حل مشکلات دارندگان پروانه Servco عنوان کرد.

عباسي شاهکوه با اشاره به لزوم همفکري همه ذي‌نفعان در توسعه بازار ارتباطات کشور در زمينه خدمات ثابت، از دارندگان پروانه Servco درخواست کرد؛ نظرات و ديدگاههاي خود را درباره راهکارهاي رفع مشکلات موجود به سازمان منعکس کنند تا شاهد فعاليت بهتر دارندگان پروانه و توسعه خدمات و اشتغال‌زايي گسترده در اين حوزه باشيم.

وي افزود: البته اعمال مقررات جديد مشکلات را به طور کامل حل نمي‌کند و لازم است دارندگان پروانه Servco با ارائه طرح هاي تجاري جذاب و خلاقانه بازارهاي جديدي ايجاد کنند تا در پي فراهم شدن فضاي رقابتي برد- برد بسياري از مشکلات موجود حل شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو