دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امکان مشاهده رضايت کاربران از خدمات اينترنت فراهم شد

نظرسنجي

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰


نتايج ميزان رضايت کاربران از خدمات اينترنت، در سامانه اندازه گيري شاخص هاي سرويس هاي ارتباطي در دسترس عمومي قرار گرفت.

وايمکس نيوز- سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، با ايجاد سامانه ارزيابي ميزان رضايتمندي کاربران از سرويس حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات، از کاربران خواسته است که ميزان رضايت خود را به صورت الکترونيکي از سرويسها و خدماتي که از اپراتورهاي مختلف دريافت مي کنند اعلام کنند.

هم اکنون پس از گذشت بيش از 4 ماه از راه اندازي اين سامانه، نتايج اين نظرسنجي مکانيزه که توسط کاربران سرويسهاي فناوري اطلاعات به دست آمده است، اعلام شد.

نتايج اولين دوره نظرسنجي مکانيزه از مشترکان شرکتهاي مخابرات، اپراتورهاي اينترنت پرسرعت بي سيم و باسيم (ADSL، وايمکس پيشرفته و TDLTE ) در سامانه اندازه‌گيري ميزان رضايت کاربران قابل مشاهده است.

اين نتايج در 3 شاخص اينترنت پرسرعت، اينترنت بي سيم (وايمکس) و ارتباطات ماهواره اي مورد ارزيابي قرار گرفته است و مطابق با محدوده جغرافيايي، بازه زماني و استان و شهر و منطقه مورد نظر کاربر، سرويس دهندگان اين خدمات، مقايسه و امتياز گرفته اند.

رگولاتوري در اين زمينه اعلام کرد: اين نظرسنجي پس از ايجاد سامانه روي بخش خدمات الکترونيک پورتال اينترنتي رگولاتوري در يک دوره سه ماهه از 15 دي ماه سال 95 تا 15 فروردين 96 انجام شده و نظر مشترکان در 5 شاخص کيفيت سرويس، سرعت، تعرفه، رسيدگي به شکايات، پشتيباني و وفاداري مشترک به صورت مکانيزه سنجيده شده است.

ايجاد فضاي رقابتي شفاف و سالم و ارتقاء سطح کيفيت خدمات و افزايش رضايت مشترکان از جمله اهداف اجراي اين طرح عنوان شده است.

در حال حاضر کاربران مي‌توانند با ورود به آدرس الکترونيکي http://itmon.cra.ir/satisfaction و يا لينک ايجاد شده بر روي پورتال سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونيک، نتايج نظرسنجي را مشاهده کنند و سرويس موردنظر خود را براساس پارامترهاي اعلام شده از اپراتورهاي اينترنتي دريافت کنند.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو