یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

کارتي که جايگزين تمام کارت هاي بانکي و اعتباري مي شود

کارت بانکي

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰


امروزه مردم مجبورند دهها کارت بانکي و اعتباري را براي انجام امور روزمره با خود حمل کنند، اما اختراع يک کارت جديد مي تواند اين مشکل را حل و کيف پول شما را سبک تر کند.

وايمکس نيوز- کارت الکترونيک Fuze محصول تازه شرکت نوپاي BrillianT است که مي تواند اطلاعات ديجيتال حداکثر 30 کارت ديگر را بر روي تراشه خود به صورت رمزگذاري شده ذخيره کند.

اين کارت با دستگاه هاي کارت خوان عادي سازگاري دارد و برنامه موبايلي سازگار با iOS و اندرويد هم براي آن طراحي شده تا مديريت امور مالي از طريق آن تسهيل شود.

افراد براي انتخاب کارتي که قرار است اطلاعات آن مورد استفاده قرار بگيرد، تنها کافيست دکمه هاي عقب و جلويي که روي سطح اين کارت طراحي شده را لمس کنند تا در بالاي اين دکمه ها تصوير کارتي که انتخاب شده به نمايش درآيد. سپس مي توان از اين کارت مانند تمامي کارتهاي بانکي و اعتباري براي انجام امور مختلف بهره گرفت.

البته به منظور حفظ امنيت، براي استفاده از اين کارت بايد گوشي همراه تعريف شده نزد فرد باشد و بلوتوث آن نيز فعال باشد تا پين کد ارسالي به گوشي بر روي کارت عمل کند.

مهم ترين کارکرد برنامه موبايلي اين کارت، حذف يا اضافه کردن اطلاعات کارت هاي بانکي مختلف بر روي کارت الکترونيک Fuze است. انجام اين کار از راه دور هم ممکن است تا در صورت گم شدن Fuze مشکلي براي افراد ايجاد نشود. از برنامه يادشده مي توان براي مکان يابي اين کارت و يادآوري به همراه داشتن کارت مربوطه هم استفاده کرد.

ضخامت اين کارت تنها 0.8 ميليمتر است و بعد از هر بار شارژ باتري ليتيومي – پليمري آن تا 30 روز قابل استفاده است. هزينه خريد اين کارت 89 دلار است و تحويل آن به مشتريان علاقمند از يک ماه ديگر آغاز مي شود.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو