شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

6 هزار و 500 شکایت از اپراتورهای اینترنتی ثبت شد

شکايت

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰


سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از ثبت6 هزار و 500 شکایت از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت از سوی مشترکان خبر داد و جدول اپراتورهای دارای بیشترین و کمترین میزان شکایات را منتشر کرد.

وایمکس نیوز- معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد.

براساس اعلام این سازمان، به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، از سه ماهه آخر سال 95، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در سامانه 195 بررسی شده است.

از این رو در بازه زمانی سه ماهه آخر سال 95، تعداد 6 هزار و 543 شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت شده که از این تعداد، 6 هزار و 427 شکایت (بالغ بر 98 درصد) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.

براساس بررسی و تحلیل انجام شده شرکتهای حلما گستر خاورمیانه، آریا رسانه تدبیر و لایزر به ترتیب کمترین درصد تعداد شکایت به نسبت تعداد مشترکین را داشته‌اند.

جدول وضعیت رسیدگی به شکایات دارندگان پروانه FCP از اینجا قابل دریافت است.

رگولاتوری اعلام کرد: در سال 96 نیز وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو