آسياتک از کاربران اينترنت اين شرکت رسما عذرخواهي و علت قطعي اينترنت کاربران را قطعي برق اعلام کرد.
وايمکس نيوز- معاونت فني آسياتک ضمن عذرخواهي از کاربران اينترنت اين شرکت، بيانيهاي به شرح زير صادر کرد:
ضمن عرض پوزش بابت قطعي و اختلال پيش آمده در ارائه سرويس آسياتک خدمت مشترکين و شما عزيزان، به استحضار ميرساند که قطعي اينترنت به علت همزماني قطعي برق در دو مسير مختلف يکي از مراکز اصلي ارايه سرويس آسياتک رخداد و همکاران فني ما پس از رفع مشکل کاربران و مشتريان هم اکنون در حال بررسي و برطرف نمودن دائمي مشکل و جلوگيري از عدم تکرار آن با همکاري همکاران برق منطقه تهران ميباشند زيرا منشاء اصلي اين اختلال، قطعيهاي سراسري توزيع برق منطقهاي تهران جهت مديريت بهينه مصرف برق بوده است.
لازم به توضيح است که اين رخداد شامل حال همه مشترکين آسياتک نبوده و صرفا کاربران مرکز داده نامبرده دچار اختلال گرديدند.
مجددا عذرخواهي رسمي تيم مديريت شرکت را پذيرا باشيد و منتظر اطلاع رسانيهاي روابطعمومي آسياتک بمانيد.
سپاس فراوان
معاونت فني آسياتک
ديروز براي ساعاتي سرويس اينترنت برخي از مشترکان آسياتک قطع شد و طبق گزارشات مردمي، کاربران اين شرکت در تماس با پشتيباني آسياتک موفق به برقراري ارتباط نشدند.