یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

امکان تبديل سيم‌کارت اعتباري به دايمي براي مشترکين رايتل فراهم شد

رايتل

یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸:۰۰


مشترکين اعتباري رايتل مي‌توانند با پرداخت تفاوت بهاي سيم‌کارت دايمي نسبت به تغيير نوع سيم‌کارت خود را از اعتباري به دايمي اقدام کنند.

وايمکس نيوز- روابط عمومي رايتل اعلام کرد: اين اپراتور به منظور تکميل سرويس‌هاي خود و در راستاي تحقق رضايت مشترکين خدمتي ارايه داده است تا به واسطه آن مشترکين سيم‌کارت اعتباري امکان تبديل سيم‌کارت خود به سيم‌کارت دايمي را داشته باشند.

در اين طرح مشترک سيم‌کارت  اعتباري با پرداخت تفاوت بهاي سيم‌کارت دايمي امکان تغيير نوع سيم‌کارت خود را از اعتباري به دايمي دارند.

گفتني است؛ در هنگام تبديل سيم‌کارت اعتباري به سيم‌کارت دايمي شماره سيم‌کارت تغيير نخواهد کرد و با همان پيش شماره 921 و 922 سيم‌کارت اعتباري به سيم‌کارت دايمي تبديل خواهد شد. پس از تغيير نوع سيم‌کارت امکان خريد تمام بسته‌هاو سرويس‌هاي سيم‌کارت دايمي وجود خواهد داشت و تعرفه استفاده از سرويس‌ها مطابق با تعرفه سيم‌کارت دايمي خواهد بود.

از جمله مزاياي سيم‌کارت دايمي مي‌توان به پايين‌ترين تعرفه تماس و ديتا آن در کشور اشاره کرد، تعرفه مصرف عادي (خارج از بسته) سيم‌کارت دايمي براي هر دو اين سرويسها، از ساير سيم‌کارت‌ها پايين‌تر است.

شايان ذکر است؛ در صورتي که اعتبار سيم‌کارت اعتباري بيش از مابه تفاوت دريافتي براي تبديل سيم‌کارت اعتباري به دايمي باشد، اين مبلغ در اولين قبض سيم‌کارت دايمي لحاظ خواهد شد. همچنين در زمان تبديل سيم‌کارت اعتباري به سيم‌کارت دايمي، درصورت وجود بسته مصرفي فعال، لازم است مشترک پس از اتمام بسته مصرفي و يا با صرفنظر از استفاده آن نسبت به تبديل سيم‌کارت اعتباري به دايمي اقدام کند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو