یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳

عملکرد دارندگان پروانه FCP براساس شکايات ثبت شده از سوي مشترکان

جوشقاني

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از بررسي عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) براساس وضعيت رسيدگي و پاسخگوئي به شکايات ثبت شده از سوي مشترکان در سامانه ??? خبر داد.

وايمکس نيوز- به گزارش روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، مهندس فلاح جوشقاني گفت: به منظور شفاف‌سازي، ارائه خدمات بهتر، ارتقاي سطح کيفيت و پشتيباني خدمات از سوي دارندگان پروانه و افزايش رضايت مشترکان، از سه ماهه آخر سال 95، تعداد شکايات و وضعيت رسيدگي به آنها از سوي دارندگان پروانه در سامانه 195 بررسي شده است.
وي افزود: بر اين اساس در بازه زماني سه ماهه آخر سال 95، تعداد 6 هزار و 543 شکايت در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات ثبت شده است که از اين تعداد به 6 هزار و 427 شکايت (بالغ بر 98%) رسيدگي شده و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
وي با اشاره به اينکه در سال 96 نيز وضعيت رسيدگي و پاسخگوئي به شکايت دارندگان پروانه به صورت فصلي بررسي و اطلاع‌رساني مي‌شود، تصريح کرد: براساس بررسي و تحليل انجام شده شرکتهاي حلما گستر خاورميانه، آريا رسانه تدبير و لايزر به ترتيب کمترين درصد تعداد شکايت به نسبت تعداد مشترکين را داشته‌اند.
وضعيت رسيدگي به شکايات دارندگان پروانه FCP را اينجا مي‌ توانيد مشاهده کنيد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو