مديرکل خدمات پس از فروش مخابرات منطقه تهران از رتبه بندي اپراتورهاي پاسخگو در سامانه 2020 در مناطق مخابراتي خبر داد.
وايمکس نيوز- محمد نجم آبادي در گفتگو با ستاد خبري شرکت مخابرات ايران در نمايشگاه الکامپ، هدف از اجراي اين طرح را افزايش رضايتمندي مشترکان اينترنت ADSL مخابرات عنوان کرد.
وي با بيان اينکه اين طرح با عنوان تاپ سيس (TOPSIS) در جهت ارتقاي کيفيت خدمات دهي به مشترکان و ارزيابي سامانه پاسخگويي به تماس مشترکان راه اندازي شده است، ادامه داد: با اجراي اين طرح، نرم افزار رتبه بندي تاپ سيس در شاخص هاي مختلفي اپراتورهاي مشغول به پاسخگويي را ارزيابي و رتبه بندي مي کند و براساس معيارهاي مدنظر در اين سيستم، به نفرات اول تا سوم در هر منطقه مخابراتي و نيز به نفر اول در کل مناطق مخابراتي جايزه تعلق مي گيرد.
مديرکل خدمات پس از فروش مخابرات منطقه تهران با اشاره به اينکه اين نرم افزار مطابق با 7 شاخص اصلي در ايجاد يک کال سنتر و نيز سامانه پاسخگويي موفق و مطلوب، تعريف شده است، اضافه کرد: رتبه بندي 440 اپراتور پاسخگوي مرکز تماس، به صورت ماهانه صورت خواهد گرفت ونحوه برخورد آنها با تماس گيرنده و نحوه پاسخگويي آنها از جمله شاخص هاي تعيين رتبه آنها خواهد بود.