سرویس پیک تماس "اطلاع از تماسهای ناموفق" مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار ایران اوایل تابستان به صورت رسمی راهاندازی میشود.
وایمکس نیوز - محمد مهدی عطوفی، مدیر کل بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: این سرویس به صورت آزمایشی برای یک میلیون و هشتصد هزار مشترک همراه اول در استان مرکزی و تهران راهاندازی شده که بعد از انجام اقدامات و کارهای مورد نیاز از اوایل تابستان سال جاری برای همه مشترکان همراه اول فعال میشود.
مدیر کل بازاریابی و امور مشترکان همراه اول ادامه داد: بعد از راهاندازی رسمی نحوه ارایه این سرویس اعلام میشود که یا برای عموم مشترکان فعال میشود و یا بعد از اعلام رسمی، غیر فعال بوده و مشترکانی که علاقهمند هستند باید برای فعالسازی آن اقدام کنند.
گفتنی است با فعالسازی سرویس اطلاع از تماسهای ناموفق مشترکان تلفن همراه هر زمان که گوشی مشترک در دسترس نبوده یا خاموش باشد، پس از روشن کردن گوشی یا در دسترس شدن آن، پیامی حاوی شماره تماسگیرنده با تاریخ و ساعت تماس، برای فرد ارسال میشود.
با توجه به گفته مسوولان راهاندازی سرویس اطلاع از تماسهای ناموفق برای مشترکان کل کشور نیازمند فعالسازی سرویس مربوطه در همه سوئیچها است و با توجه به اینکه سایت شرکت ارتباطات سیار ایران دارای سه سوئیچ از وندورهای مختلف است، برای فعالسازی سرویس ارایه اطلاعات تماسهای ناموفق در کل کشور باید شرایطی ایجاد شود که مشترک در کل کشور، بتواند در هر جا که تحت پوشش همراه اول است سرویس مذکور را داشته باشد.