جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشديد مهاجرت جوانان آمريکايي از فيس بوک به اينستاگرام و اسنپ چت

فيس بوک اينستاگرام و اسنپ چت

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲:۰۰


بررسي هاي موسسه تحقيقاتي eMarketer نشان مي دهد جوانان بيشتري فيس بوک را ترک گفته و به شبکه هاي اجتماعي ديگر مانند اسنپ چت و اينستاگرام مي پيوندند.

وايمکس نيوز- به نقل از ري کد، بررسي انجام شده بر روي کاربران 12 تا 17 ساله فيس بوک در آمريکا نشان مي دهد که ميزان عضويت آنها در اين شبکه اجتماعي در سال 2017 حدود 3.4 درصد کاهش يافته است. اين اولين بار است که از تعداد اعضاي اين شبکه اجتماعي کاسته مي شود.

همچنين eMarketer بر اين باور است که رشد استقبال کاربران 18 تا 24 ساله از فيس بوک کمتر شده و نازل تر از حد مورد انتظار خواهد بود. در مقابل کاربراني که استفاده از فيس بوک را کنار مي گذارند به شبکه هاي اجتماعي ديگر مانند اينستاگرام و اسنپ چت مي پيوندند. البته اينستاگرام خود در مالکيت فيس بوک است.

بيشترين ميزان استقبال از اين دو شبکه اجتماعي مبتني بر عکس مربوط به کاربران 12 تا 17 ساله است و به نظر مي رسد جذابيت هاي بصري آنها در اين تحول بسيار نقش دارد. eMarketer معتقد است استقبال از اسنپ چت در ميان کاربران 18 تا 24 ساله امسال 19.2 درصد افزايش مي يابد. اين رشد در ميان کاربران 12 تا 17 ساله 8.8 درصد پيش بيني شده است.

البته اين آمار به معناي نزول سريع فيس بوک نيست. تعداد کاربراني که هر ماه به فيس بوک اضافه مي شوند حدود 800 ميليون نفر برآورد شده و در ماه هاي اخير ارزش سهام آن هم سه برابر شده است.

منبع:فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو