پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره حمايت از برنامه‌ها و بازي‌هاي ايراني برگزار شد

جشنواره حمايت از برنامه‌ها و بازي‌هاي ايراني

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵:۰۰


در حالي که اپل تعدادي از اپليکيشن‌هاي ايراني را از روي اپ استور خود حذف کرده جشنواره متولد ايران با هدف حمايت از توليدات ايراني در صنعت موبايل به مدت يک هفته‌ در فضاي مجازي برپا شد.

وايمکس نيوز- جشنواره متولد ايران با هدف حمايت از توليدات ايراني در صنعت موبايل تا 31 مرداد در فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي برپا بود.

در حالي که اپل تعدادي از اپليکيشن هاي ايراني را از روي اپ استور خود حذف کرده است، اپليکيشن هاي ايراني فراواني در حال رشد و توسعه هستند.

برگزارکنندگان جشنواره اميدوارند بزرگداشت برنامه ها و بازي هاي ايراني با همراهي بيش از 21 هزار توسعه‌دهنده ايراني، علاوه بر شناساندن محصولات با کيفيت به کاربران و جلب اعتماد آنان، سبب اقبال بيشتر توليد داخلي و رونق بيشتر اين صنعت در ايران شود.

در طول اين جشنواره متولدايران برگزارکنندگان تنها برنامه‌ها و بازي‌هاي ايراني را در صفحه اول خود به نمايش گذاشتند.

توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازي‌هاي ايراني در اين مدت با استفاده از هشتگ #متولدايران، محصول خود را در شبکه هاي اجتماعي معرفي کردند و از کاربران خواستند که از توليدات ايراني استفاده و حمايت کنند.

کاربران علاقه‌مند در شبکه‌هاي اجتماعي نيز براي حمايت از توليدکنندگان اپليکيشن و بازي ايراني، با هشتگ #متولدايران محبوب‌ترين بازي و برنامه‌هاي ايراني روي گوشي خود را معرفي کردند.

اين هشتگ در هفته گذشته بيش از هزار بار به اشتراک گذاشته شد.

منبع:فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو