یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نرم افزار هوشمند سازي سرويس مدارس راه اندازي شد

 سرويس مدارس

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸:۰۰


نرم افزار هوشمند سازي سرويس مدارس در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ايران طراحي و اجرايي شد.

وايمکس نيوز- به نقل از دانشگاه علم و صنعت، سيد عليرضا بهشتي شيرازي مجري طرح «نرم افزار هوشمند سازي سرويس مدارس» اظهار داشت: نرم افزار هوشمند سازي سرويس مدارس، توسط پژوهشگران يکي از واحدهاي فناور مستقر در مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه علم و صنعت ايران طراحي و اجرايي شد .

به گفته مجري طرح ، اين طرح بدون نياز به سخت افزارهاي خاص و تنها براساس گوشيهاي هوشمند طراحي شده و دقت مکانيابي آن بالاتر از جي پي اس هاي مکانيابي است.

بهشتي، هوشمندسازي مدارس افزود: در اين طرح خانواده ها با هزينه کمي مي‌توانند از امنيت و آسايش فرزندان خود مطمئن ‌شوند و از جمله مزاياي اين طرح کاهش زمان انتظار دانش آموز و راننده، ارتباط لحظه اي والدين با راننده، مشاهده اطلاعات خودرو و راننده، اطلاع رساني در مورد تغيير خودرو يا راننده، تسريع رسيدگي به تاخيرها، ثبت نظم يا بي نظمي راننده و دانش آموز و بسياري مزاياي ديگر خواهد بود.

وي افزود: با توجه به استفاده از نظرات کارشناسي و توجه به دغدغه هاي مديران و پيمانکاران در طراحي سرويس هوشمند مدارس، اين طرح مورد استقبال مديران مدارس، پيمانکاران و مسئولين آموزش و پرورش قرار گرفته است. اين طرح  راه حلي جامع براي والدين، پيمانکار، راننده و مدرسه ارائه داده که موجب بهبود سرعت، دقت و اطمينان سرويس حمل و نقل دانش آموزان مي‌شود و با استفاده از اطلاعات آماري جمع آوري شده، مديران شهري مي‌توانند برنامه ريزي دقيق تري براي خدمات شهري و کنترل ترافيک داشته باشند.

وي افزود: اين سرويس از طريق مدارس در اختيار والدين، پيمانکار و رانندگان قرار خواهد گرفت و مدرسه با نرم افزار اختصاصي خود نظارت عالي بر عملکرد سرويس خواهد داشت.

منبع:مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو