شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع اختلال گسترده در فيس‌بوک و اينستاگرام

اينستگرام

یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰:۰۰


اختلال گسترده در سايت‌هاي اينستاگرام و فيس‌بوک باعث شد کاربران ديروز امکان دسترسي به سايت‌هاي ياد شده را نداشته باشند.

وايمکس نيوز- به نقل از سي ان ان، مشکلات يادشده از ساعت 9 صبح به وقت شرق آمريکا آغاز شد و ميليون ها نفر در ديگر نقاط جهان نيز به همين علت نتوانستند از شبکه هاي اجتماعي مذکور استفاده کنند.

فيس‌بوک با صدور اطلاعيه اي بروز نقص فني در سايت هاي مذکور را تاييد کرد و افزود اين مشکل دسترسي به خدمات فيس‌بوک را با مشکل مواجه کرد. در ادامه اين اطلاعيه بر بررسي اين موضوع و بازگرداندن خدمات ياد شده به حالت اوليه تاکيد شده است.

فيس بوک بابت وقوع اين مشکل از کاربران خود عذرخواهي کرده و حاضر به ارائه جزييات بيشتر در مورد مشکل فني رخ داده نشده است. اينستگرام که در مالکيت فيس بوک است نيز مشکلات قابل توجهي داشته است.

به دنبال اختلال در اين دو شبکه اجتماعي هزاران کاربر با مراجعه به توييتر اعتراضات خود در مورد مشکلات اينستاگرام و فيس بوک را مطرح کردند.

در حالي که برخي کاربران از عدم امکان ورود به حساب کاربري خود خبر مي دادند، برخي ديگر تنها با مشکل عدم امکان ارسال پست مواجه بودند. مشکلات کاربران اينستاگرام نيز متفاوت بود و در حالي که برخي به کل حساب کاربري خود دسترسي نداشتند، برخي به استوري ها دسترسي داشته و تنها به پست هاي ارسالي دسترسي نداشتند يا فقط قادر به لايک زدن نبودند.

منبع:فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو