دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

313 هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

ايرانسل

پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲:۰۰


مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: 313 هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وایمکس نیوز- علیرضا قلمبر دزفولی در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری 1258میلیارد ریالی ایرانسل در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه 13 شبکه کشوری ایرانسل را دارد، افزود: ایرانسل در ابتدای راه‌اندازی تاکنون یک هزار و 285 میلیارد ریال در این استان سرمایه‌گذاری کرده که 33 میلیارد ریال آن مربوط به سال گذشته است .

وی با اشاره به این‌که این شرکت تا پایان امسال 416 میلیارد ریال در حوزه تلفن همراه سرمایه‌گذاری می‌کند، بیان کرد: در حوزه اینترنت 14 میلیارد ریال سرمایه‌‍گذاری شده که برای سال 96 هم یک میلیارد دیگر سرمایه‌گذاری می‌شود .

مدیرعامل شرکت ایرانسل خاطرنشان کرد: 313 هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 129 روستا و 236 کیلومتر جاده زیرپوشش ایرانسل قرار گرفته است .

دزفولی با بیان این‌که کهگیلویه و بویراحمد در شبکه ایرانسل رتبه 13 کشور را دارد، تصریح کرد: در 59 روستای استان ایرانسل نسل سوم نصب شده و 128 مورد دیگر در حال اقدام است که 17 شهر و پنج دهستان زیر پوشش نسل سوم ایرانسل هستند .

وی ادامه داد: در 72 روستای استان ایرانسل نسل چهارم نصب و راه‌اندازی شده و 55 مورد دیگر در حال نصب است .

مدیرعامل شرکت ایرانسل اضافه کرد: تمام شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد نسل دوم را دارند ضمن اینکه در پنج شهر ایرانسل نسل سوم نصب شده و در 12 شهر در حال نصب است.

منبع:ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو