شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اخطار به شریک خارجی ایرانسل

رگولاتوری: «ام تی ان» درباره مشترکان ایرانی اش غلو نکند!

رضواني

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۷:۰۰


به گفته معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات، به شرکت ام تی ان شریک خارجی اپراتور دوم تلفن همراه اخطار داده شده است که در خصوص تعداد مشترکان خود در ایران آمار خلاف واقع ارایه نکند.

وایمکس نیوز – حسن رضوانی با بیان این مطلب افزود: براساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت ام تی ان که با تعداد مشترکان واقعی این اپراتور در ایران همخوانی ندارد اخطار کتبی داده‌ایم.
وی با تایید این موضوع که هر چقدر تعداد مشترکان یک اپراتور خارجی در کشور بیشتر باشد در میزان رشد سود سهام بین المللی آن تاثیر مثبت دارد، گفت: در خارج از کشور چنانچه اپراتوری در بورس های بین المللی حضور داشته باشد که در مورد ام تی ان این موضوع صحت دارد داشتن هر مشترک جدید تقریبا هزار دلار به سود شرکت اضافه می‌کند که در این مورد به اپراتور دوم اخطار داده‌ایم.

تعداد مشترکان ام‌تی‌ان در ایران با رشد 5/5 درصدی به 4/31 میلیون نفر رسید
به گزارش سلولار نیوز، شمار مشترکان گروه مخابراتی (MTN) آفریقای جنوبی در سه ماهه‌ نخست سال جاری میلادی با افزایش 4 درصدی به 27/147 میلیون نفر در پایان ماه مارس رسید.
از کل مشترکان ام‌تی‌ان 22 درصد متعلق به منطقه‌ جنوب و شرق آفریقا، 45 درصد متعلق به غرب و مرکز آفریقا و 33 درصد متعلق به خاورمیانه و شمال آفریقا بود.
شمار مشترکان ام‌تی‌ان در خاورمیانه و شمال آفریقا 5/5 درصد رشد داشت که تا حد زیادی ناشی از رشد قوی در ایران بوده است. سهم ایران از کل مشترکان منطقه‌ خاورمیانه و شمال آفریقا 66 درصد بود.
این در حالی است که تعداد مشترکان ام‌تی‌ان در ایران با رشد 5/5 درصدی به 4/31 میلیون نفر رسید.
براساس این گزارش، میانگین درآمد ام‌تی‌ان به ازای هرکاربر (آرپو) 10درصد کاهش یافت به نحوی که میزان آرپو در ایران ثابت ماند که این رقم برابر 8 دلار است.

منبع: روزنامه فناوران اطلاعات

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو