شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

راه‌اندازي برنامه گپ واتس آپ براي صاحبان مشاغل

گپ واتس آپ

پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰


برنامه گپ واتس آپ متعلق به فيس بوک از راه اندازي آزمايشي برنامه گفتگوي ويژه صاحبان مشاغل خبر داده که با آن مي‌توان ارتباط مؤثرتر و مناسب تري با مشتريان برقرار کرد.

وايمکس نيوز- به نقل از زددي نت، از اين پس در کنار شناسه هاي متعلق به کسب و کارها در محيط برنامه واتس آپ يک نشان سبز رنگ قرار داده مي شود که حاوي اطلاعات تماس آنها نيز هست. از اين طريق صاحبان مشاغل به سادگي مي توانند هويت تاييد شده خود را به اطلاع مشتريان برسانند و از اين طريق با آنها ارتباطي کاري و حرفه اي برقرار کنند تا رضايت و اعتماد مشتريان نيز جلب شود.

خدمات ياد شده WhatsApp Business نام دارد و به شرکت هاي تجاري امکان مي دهد تا فعاليت هاي جهاني خود را برنامه ريزي کنند. اين خدمات به خصوص براي مسافران خطوط هواپيمايي مختلف، مشتريان سايت هاي تجارت الکترونيک و بانک ها بسيار مفيد خواهد بود.

واتس آپ هنوز رسما اعلام نکرده که چه زماني اين خدمات تازه را به صاحبان مشاغل ارائه مي دهد، اما ترديدي وجود ندارد که خدمات يادشده به ازاي دريافت پول به کسب و کارها ارائه مي شود و مجاني نخواهد بود.

فيس بوک واتس آپ را در سال 2014 با پرداخت 16 ميليارد دلار خريداري کرد و تعداد کاربران روزانه اين برنامه گپ موبايلي هم اکنون از مرز يک ميليارد نفر در روز گذشته است. تعداد پيام هاي ارسالي توسط اين تعداد کاربر به 55 ميليارد مورد در روز مي رسد.

منبع:فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو