شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

انجمن فناوری اطلاعات تایوان خواهان ادغام بهره‌برداران وایمکس شد

تايوان

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۲:۰۰


انجمن رایانه‌ تایپه (TCA) که بزرگترین انجمن فناوری اطلاعات تایوان است و بیش از 4 هزار شرکت در آن عضویت دارند خواستار ادغام بهره‌برداران وایمکس به منظور افزایش صرفه‌ مقیاسی این خدمات شد.

وایمکس نیوز - جی تی وانگ، رییس این انجمن می‌گوید: تایوان سرمایه‌گذاری زیادی در فناوری وایمکس انجام داده است و با ادغام بهره‌برداران موجود می‌توان به صرفه‌ مقیاسی بیشتری دست یافت و بیشترین استفاده را از منابع داشت. به این ترتیب شمار مشترکان خدمات وایمکس افزایش می‌یابد و بهره‌برداری پایدار شش بهره‌بردار وایمکس تضمین می‌شود.

شمار مشترکان وایمکس در جهان با رشد سالانه‌ 92.8 درصد در سال 2010 به 12.82 میلیون نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری میلادی با رشد 51.9درصدی به 19.45 میلیون نفر برسد که معادل 20 درصد بازار فناوری نسل چهارم جهان است.

تایوان هم اکنون دارای 6 بهره‌بردار وایمکس است که عبارتند از گلوبال موبایل(Global Mobile)، ومکس تلکوم(VMAX Telecom)، فاریستون(Far EasTone)، اینترنشنال تلکوم(International Telecom)،تاتونگ اینفوکام(Tatung InfoComm) و وی‌تلکوم‌مالتی‌مدیا(Vee Telecom Multimedia) . اما شمار مشترکان وایمکس تایوان در مارس 2011 فقط 58300نفر بوده است.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو