شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

امضای چند تفاهم نامه

سردار غلامرضا جلالي

سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰


همزمان با شروع هفته پدافند غیرعامل در کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با برگزاری همایشی از سامانه نظارت ابری پادویش و تمبر این هفته، رونمایی کرد.

وایمکس نیوز- همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل، همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  صبح امروز 9 آبان ماه ، در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سردار دکترغلامرضا جلالی،  رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزارشد، ابتدا  دکتر بیک پور، مشاور وزیر و رییس کمیته پدافند غیر عامل  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارایه گزارشی از  فعالیتهای انجام شده پرداخت و پس از آن ، آغاز به کار سامانه نظارت ابری پادویش، رونمایی شد؛ سامانه پادویش کاملا بومی و به دست متخصصین داخلی طراحی و تولید شده است.

همچنین تفاهم نامه‌هایی با عنوان تدوین پیوست پدافندی شبکه ملی اطلاعات، طراحی و تولید سامانه ملی کلان داده و جذب نخبگان سرباز و کسر خدمت آنها  در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، میان کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات،  امضا شد.

 در ادامه این مراسم از تمبر یادبود نکوداشت هفته پدافند غیرعامل نیز رونمایی شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو