شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات خبر داد:

فردا تفاهم نامه همکاری پایش و کنترل بازار ICT تبادل می شود

رضواني

شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹:۰۰


تفاهم نامه ای به منظور پایش و کنترل بازار سرویس های ICT تدوین شده که صبح فردا با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، بازرگانی و فرمانده نیروی انتظامی، میان سازمان های دست اندرکار این حوزه به امضاء خواهد رسید.

وایمکس نیوز - حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این مطلب گفت: این تفاهم نامه میان هشت دستگاه اجرایی نظیر سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، شرکت ارتباطات زیرساخت و پلیس فتا به امضاء می رسد.
وی افزود: سال گذشته، کمیته ای تحت عنوان کمیته پایش و کنترل سرویس های ICT با حضور سازمان تنظیم مقررات و دیگر سازمان ها و نهادهای دست اندرکار بازار فناوری اطلاعات تشکیل شد.
وی امضاء این تفاهم نامه را زمینه خدمت رسانی به مردم به منظور رعایت حقوق مردم بر پایه عدالت، انصاف، اخلاق مداری، صراحت و شفافیت دانست و گفت: ایجاد هماهنگی میان نهادهای اجرایی به منظور افزایش اثر بخشی نظارت و حفظ منابع زنجیره تولید و مصرف، از جمله دستاوردهای بحث ها و تبادل نظرهای صورت گرفته در این حوزه محسوب می شود.
رضوانی ادامه داد: آموزش و اطلاع رسانی، ایجاد کار گروه مشترک بازدید و بازرسی شرکت ها و تشکیل کمیته های منطقه ای و استانی از جمله محورهای این تفاهم نامه می باشد.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات با بیان این مطلب که در این تفاهم نامه وظایف همه دستگاه ها مشخص شده است، گفت: از دیگر مفاد این تفاهم نامه می توان به ایجاد شبکه واحد دریافت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و تهیه و تدوین فرآیندهای رسیدگی به شکایات به منظور جلوگیری از سردرگمی و پاسخگویی سریع به مردم، اشاره کرد.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو