شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نارضايتي از خدمات اينترنت را چطور اعلام کنيم؟

رگولاتوري

جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴:۰۰


ذي‌نفعان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله اينترنت مي‌توانند ميزان رضايتمندي خود از خدمات اين حوزه را با مراجعه به سايت رگولاتوري اعلام کنند.

وايمکس نيوز- طرح سنجش رضايت ذي‌نفعان که توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي (رگولاتوري) انجام مي‌شود، شامل مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهيزات است. در بخش مربوط به مردم نيز رضايت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اينترنت همراه و اينترنت ثابت ارزيابي مي‌شود.

در اين طرح ميزان رضايت مردم از کيفيت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافيت هزينه‌هاي پرداختي، نحوه پاسخگوئي و رسيدگي به شکايات در سامانه 195، ميزان آشنائي آنان با رگولاتوري و... سنجش مي‌شود.

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در نظر دارد تاثير راهبردها و اقدامات خود را در خصوص رضايت کاربران از عملکرد خدمات بخش ICT ارزيابي کند. براي شرکت در طرح سنجش رضايت ذي‌نفعان، مي‌توان به آدرس survey.cra.ir مراجعه و در اجراي اين طرح مشارکت کرد. بنابراين کاربران مي‌توانند با مراجعه به اين آدرس و پس از تعيين نوع خدمت، به سوالات مربوط به خدمات پاسخ دهند.

سنجش رضايت از وضعيت خدمات تلفن همراه، رضايت از وضعيت خدمات اينترنت همراه و رضايت از وضعيت خدمات اينترنت ثابت (TD-LTE, WiMAX, ADSL  و فيبر) در اين نظرسنجي آمده است و کاربران مي‌توانند در يک يا همه‌ي اين نظرسنجي‌ها شرکت کنند.

اين نظرسنجي از روزهاي ابتدايي آذر آغاز شده و در حالي که مقرر بود به مدت دو هفته ادامه داشته باشد، کاربران همچنان مي‌توانند با مراجعه به اين بخش رگولاتوري در اين نظرسنجي شرکت کرده و ميزان رضايت خود را اعلام کنند.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو