یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقشه گوگل در مقصد بيدارتان مي‌کند

نقشه گوگل

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰


نسخه به روزشده برنامه نقشه گوگل موقعيت جغرافيايي شما را در حين حرکت با وسايل نقليه عمومي بررسي مي‌کند و در زمان رسيدن به مقصد به شما هشدار مي‌دهد.

وايمکس نيوز- از اين پس مسافرت با وسايل نقليه عمومي با استفاده از خدمات نقشه گوگل به کاري بي دردسر و با اضطراب کمتر مبدل مي شود. زيرا اين برنامه کاربران را در سرتاسر مسير هدايت مي کند و به شما اعلام مي کند چه زماني به مقصد مي رسيد.

براي دسترسي به اين خدمات ابتدا بايد مسيريابي را با استفاده از برنامه نقشه گوگل انجام دهيد و سپس بر روي دکمه آغاز يا استارت که در پايين نمايشگر در دسترس است کليک کنيد تا در زمان حرکت اطلاعات به روز شده موقعيت خود و مدت زمان باقي مانده تا مقصد را مشاهده کنيد.

اين خدمات نه تنها در داخل محيط برنامه، بلکه بر روي صفحه قفل شده نمايشگر گوشي اندرويدي هم در دسترس است. اين خدمات هم براي استفاده از وسايل نقليه عمومي و هم براي پياده روي به راحتي قابل استفاده است. خدمات يادشده به خصوص براي جهانگردان و افراد تازه وارد به شهرهاي ديگر نيز بسيار کاربردي است.

البته خدمات مشابهي پيش از اين در برنامه هاي ديگري مانند ترانزيت در دسترس بوده که مسيريابي لحظه به لحظه را تسهيل مي کند. اما خدمات يادشده در برنامه نقشه خود گوگل در دسترس نبود.

منبع:فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو