شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهکاري براي نديدن پست‌هاي آزاردهنده در فيس‌بوک

فيس بوک

یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰


فيس‌بوک در قابليتي جديد موسوم به " Snooze "، از اين پس به کاربرانش اجازه خواهد داد که دوستان خود را در اين شبکه اجتماعي بر روي حالت سکوت قرار دهند.

وايمکس نيوز- ممکن است شما هم جزو آن دسته از کاربراني باشيد که از مشاهده تصاوير تکراري و خسته کننده گربه عموي خود و يا عکس‌هاي سفر دوستتان به ژاپن خسته شده باشيد و مجبوريد به منظور جلوگيري از آزرده خاطر شدن آنها، همچنان با آنها در شبکه هاي اجتماعي دوست مانده و نتوانيد آنها را آنفالو کنيد.

شبکه اجتماعي فيس بوک بدين منظور از اين پس به کاربران خود اين امکان را مي دهد تا آن دسته از دوستاني که تعداد زيادي پست هاي نامربوط منتشر مي کنند و کاربران و دوستانشان را آزار مي دهند، بدون نياز به آنفالو کردن و ايجاد ناراحتي ميان دوستان و آشنايان، براحتي اين افراد را در حالت سکوت قرار دهند و يا به عبارتي ديگر ، آنها را mute کنند.

نکته جالب اينجاست که اين افراد هرگز متوجه نخواهند شد که شما آنها را در اين حالت قرار داده و پست هاي آنها را mute يا به اصطلاح خود فيس بوک Snooze کرده و ديگر به مشاهده پست هاي زياد، تکراري و يا آزاردهنده آنها نخواهيد نشست. بنابراين خيالتان راحت باشد که هيچ گونه ناراحتي و آزردگي ميان شما و دوستان و آشنايان تان در فيس بوک پيش نخواهد آمد.

اين گزينه به مدت 30 روز به شما اجازه آنفالو کردن موقتي افراد يا گروه‌ها در فيس بوک‌تان را مي دهد و اين بدان معناست که پس از اتمام موعد مقرر 30 روزه، فيس بوک به شما در قالب يک نوتيفيکيشن يا اعلان خبر مي دهد که در صورت لزوم، دوباره آن فرد يا گروه را در حالت سکوت يا mute قرار دهيد.

بدين ترتيب مي توان گفت که شبکه اجتماعي فيس بوک بدون نياز به آنفالو يا بلاک کردن دوستان در اين شبکه اجتماعي، به کاربران خود اين امکان را مي دهد تا پست هاي آزاردهنده دوستان خود را به اجبار مشاهده نکنند و با بهره مندي از قابليت جديد فيس بوک، تنها به مشاهده تصاوير و پست هاي مورد علاقه خود بپردازند.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو