یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ژاکت هوشمند گوگل هم رسيد

ژاکت هوشمند گوگل

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰


گوگل با همکاري شرکت بزرگ توليد پوشاک Levie’s، يک ژاکت کاملا هوشمند طراحي و توليد کرده است که قابليت‌هاي جديد و جذابي داراست.

وايمکس نيوز- اين نخستين باري نيست که خبري از گجت‌هاي پوشيدني مي‌شنويم اما گوگل اين بار با معرفي و توليد اين ژاکت هوشمند جديد قصد دارد به همگان ثابت کند که در عرصه طراحي و توليد گجت‌هاي پوشيدني حرف اول و آخر را در جهان مي زند.

اين ژاکت هوشمند به کاربران و مصرف کنندگان خود اين امکان را مي دهد که بعنوان مثال، هنگام دوچرخه سواري يا پياده روي، در صورتي که نمي خواهند گوشي همراه هوشمند خود را با خود حمل کنند، آن را در کيف يا ماشين خود بگذارند اما همچنان کارهاي اصلي و اساسي خود را با استفاده از ژاکت هوشمندي که به همراه خود دارند، انجام دهند. به عنوان مثال، کاربران قادر خواهند بود موسيقي مورد علاقه خود را گوش داده و يا مسير و مسافت‌هاي پيش رو را دريافت کنند.

نسخه و نمونه کنوني توليد شده توسط گوگل و ليوايز، به گونه‌اي طراحي شده است که براي هر دو جنسيت، زنان و مردان، قابل استفاده باشد اما به گفته برخي از کارشناسان، سبک اسپورت و ساده آن موجب شده است که بيشتر براي مردان قابل استفاده باشد.

اين ژاکت هوشمند همچنين در برابر سرما و گرما به صورت کاملا هوشمند از بدن شما محافظت مي کند و در صورتي که باد سرد به سمت شما بوزد، اين ژاکت شروع به توليد گرما مي‌کند تا کاربر احساس سرما نکند.

همچنين کاربران با لمس آستين اين کت که به حسگرهاي متعددي مجهز شده است،  قادر خواهند بود نوتيفيکيشن‌ها، موسيقي، مسير نقشه‌يابي، قابليت تماس و ساير اعمال مهم را از طريق ژاکت هوشمند خود کنترل و مديريت کند. همچنين امکان ديگري که اين ژاکت به کاربران خود مي‌دهد آن است که کاربر مي تواند در صورت گم کردن گوشي خود، آن را از طريق کتي که پوشيده است، پيدا کند.

کاربران براي استفاده از اين ژاکت هوشمند بايد اپليکيشن ژاکارد را بر روي گوشي هوشمند خود دانلود و نصب کنند. اين اپليکيشن براي هر دو سيستم عامل اندرويد و iOS قابل دسترسي و دانلود است.

منبع:ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو