یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

احمد توکلي به عنوان مديرعامل اپراتور مجازي تلفن همراه با برند " آپتل " منصو

تیک نیوز

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰:۰۰


هيأت مديره شرکت ارتباطات آوا ، احمد توکلي از مديران باسابقه مجموعه مخابرات را به سمت مديرعاملي اپراتور مجازي تلفن همراه با برند تجاري " آپتل "منصوب کرد.

وايمکس نيوز- هيأت مديره شرکت ارتباطات آوا ، احمد توکلي از مديران باسابقه مجموعه مخابرات را به سمت مديرعاملي اپراتور مجازي تلفن همراه با برند تجاري " آپتل "منصوب کرد.
توکلي پيش از اين مديرعامل يکي از شرکت هاي SAP ( ارايه دهنده خدمات ارتباطات  ماهواره اي ) بوده و سابقه مديريت در مجموعه شرکت مخابرات ايران را درکارنامه خود دارد.
اپراتور مجازي تلفن همراه يا MVNO که برگرفته از Mobile Virtual Network Operator است يک نوع اپراتور موبايل است که خود داراي امکانات فيزيکي براي ارسال مکالمات و داده‌ها نيست اما مي تواند با استفاده از امکانانت فيزيکي اپراتور هاي ديگر به ارايه سرويس پرداخته و علاوه بر سرويس معمول اپراتور هاي مادر، سرويس هاي ارزش افزوده بسياري را براي مشتريان خود تعريف نمايد.

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از سال گذشته تا کنون تعداد هفت پروانه اپراتور مچازي صادر کرده است که تعدادي از آنها فعاليت خود را در ارايه سرويس به متقاضيان آغاز کرده اند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو