شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

قیمت جدید خطوط E1 منطقی نیست

تزييني

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۱:۰۰


رییس کمیته ویژه انجمن شرکت های اینترنتی با اشاره به تصویب تعرفه جدید آبونمان خطوط اینترنتی E1 در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات اعلام کرد: تعیین تعرفه به این شکل به نظر منطقی نمی رسد و با اصل 44 قانون اساسی همخوانی ندارد.

وایمکس نیوز - مسعود فیض پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه از چندی پیش در خصوص تعرفه آبونمان خطوط اینترنتی E1 میان شرکت های اینترنتی و شرکت های مخابراتی کشمکش هایی وجود داشت، گفت: تعرفه جدید نیز منطقی به نظر نمی آید و تقریبا می توان گفت تفاوتی با تعرفه قبلی ندارد.
وی با بیان اینکه بر اساس این مصوبه شرکت مخابرات ایران موظف به دریافت مبلغ 500 هزار تومان هزینه اولیه به ازای هر خط E1 و 75 هزار تومان هزینه ماهانه از شرکت های اینترنتی است، گفت: دریافت مبلغ 500 هزار تومان جایگاه منطقی ندارد و نباید این هزینه از شرکت های اینترنتی اخذ شود.
وی با تاکید بر این مطلب که با اجرای این تعرفه بسیاری از شرکت های اینترنتی با مشکل مواجه می شوند، گفت: تعیین این تعرفه اقتصادی نیست به دلیل اینکه در شرایط حاضر با وجود فناوری های جدید این خطوط اینترنتی کارایی سابق خود را ندارد.
به گفته وی هزینه شرکت های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و این درحالیست که به مرور زمان از کارایی این خطوط کاسته می شود.
وی افزود: با ادامه این شرایط، خطوطE1 به شرکت های مخابراتی بازگردانده می شود و این موضوع به ضرر شرکت های مخابراتی نیز هست به دلیل اینکه خطوط و تجهیزات آنها بدون استفاده می ماند.
فیض پور ادامه داد: این مصوبه سازمان تنظیم مقررات در راستای اهداف بخش خصوصی نیست و با اصل 44 قانونی اساسی همخوانی ندارد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو