شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

طبق مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات؛

شرايط فروش سيم‌کارتهاي خارجي در داخل کشور اعلام شد

سيم کارت

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱:۰۰


کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات دستورالعمل جديدي در مورد ضوابط فروش سيم کارتهاي تلفن همراه خارجي در داخل کشور، تصويب کرد.

وايمکس نيوز- کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 270 خود با توجه به گزارش سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره مباحث و مسائل مربوط به اجراي مصوبه شماره 8 جلسه شماره 167 خود، ضوابط و دستورالعمل فروش سيم کارتهاي تلفن همراه خارجي در داخل کشور را اصلاح و به روزرساني کرد.

برمبناي اين مصوبه جديد که مربوط به اصلاح بند 2 ماده 6 مصوبه شماره 8 جلسه شماره 167 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مي شود، متقاضي بايد براي صدور مجوز، موافقت ارائه کننده اصلي يا نمايندگي اعطا شده از سوي ارائه کننده اصلي را به تاييد رگولاتوري کشور مربوطه برساند. همچنين بايد در نهايت تاييديه سفارت جمهوري اسلامي ايران در آن کشور را مبني بر اصالت تاييديه رگولاتوري و ارائه کننده اصلي اخذ کرده و به همراه ترجمه رسمي به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارائه کند.

در اين مصوبه تاکيد شده است که در تاييديه رگولاتوري کشور مربوطه، ضمن تاييد فعاليت و معرفي ارائه کننده اصلي و تاييد نمايندگي اعطا شده به متقاضي از سوي ارائه کننده اصلي، بايد عدم پوشش راديويي در چارچوب مقررات اتحاديه جهاني مخابرات (ITU )، گستره جغرافياي جمهوري اسلامي ايران از سوي ارائه کننده اصلي اين سرويس، تضمين و تعهد شود.

درهمين حال ارائه کننده اين خدمات در ايران بايد اجازه فعاليت مشابه به اپراتورهاي متقاضي کشور جمهوري اسلامي ايران در کشور خود را اعطا کند.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو