یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

افزوده شدن استيکر و مکالمه تصويري گروهي به واتس اپ

گپ واتس آپ

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰:۰۰


اپليکيشن پيام‌رسان واتس اپ به زودي به قابليت مکالمه تصويري گروهي و افزودن استيکر مجهز خواهد شد.

وايمکس نيوز- شرکت فيس بوک در جريان کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 که در کاليفرنياي ايالات متحده آمريکا برگزار شد، علاوه بر معرفي ويژگي‌هاي جديد در اين شبکه اجتماعي، درباره قابليت‌هايي که قرار است به شرکت‌هاي زيرمجموعه خود يعني اينستاگرام و واتس اپ اضافه شود، نيز سخن گفت.

طبق اين اعلام، قابليت مکالمه تصويري گروهي در آينده‌اي نزديک به اپليکيشن پيام‌رسان واتس اپ اضافه خواهد شد. هم‌اکنون اين قابليت تنها در چت‌هاي خصوصي و دو نفره واتس اپ قابل اجراست و کاربران بسياري منتظر ارائه و انتشار اين قابليت به صورت گروهي بودند و حالا اين خبر مي‌تواند خبر خوشايندي براي آن‌ها باشد.

اين قابليت به کاربران واتس اپ اجازه مي‌دهد تا با دوستان و اعضاي خانواده خود به صورت گروهي مکالمه کنند. بر اساس نمايش و اجراي آزمايشي واتس اپ، امکان مکالمه و استفاده هم زمان چهار کاربر در قابليت مکالمه تصويري گروهي وجود دارد.

هنوز به طور رسمي جزئيات و اطلاعات دقيق‌تري از اين قابليت منتشر نشده است. همچنين واتس اپ مي‌خواهد استيکرهاي جالب و جذابي را به پلت‌فرم پيام‌رسان خود بيفزايد تا نظر بسياري از کاربران اين پيام‌رسان سبزرنگ را جلب کند. با اينکه ساير پيام‌رسان‌هاي پرطرفدار در جهان همچون وي چت، لاين، تلگرام و غيره همگي از استيکرهاي متفاوت و جذابي استفاده مي کنند، واتس اپ هنوز استيکر ندارد.

شرکت فيس‌بوک با در اختيار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال 2014،  19 ميليارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نيز با معرفي و افزودن قابليت‌هاي جديد بدنبال جذب و حفظ طرفداران اين پيام‌رسان محبوب بوده است.

بر اساس گزارش‌هاي رسمي منتشر شده توسط واتس‌اپ، اين اپليکيشن پيام‌رسان داراي حدود 1.2 ميليارد کاربر در سراسر جهان است.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو