شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ستاري مطرح کرد؛

استفاده از ظرفيت شبکه مخابرات براي تقويت پيام رسان هاي داخلي

اختلال مخابراتي

یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳:۰۰


معاون علمي فناوري رئيس جمهور بر لزوم بهره مندي از ظرفيت شبکه مخابرات براي تقويت پيام‌رسان‌هاي داخلي تاکيد کرد.

وايمکس نيوز-  نشست مشترک مجيد صدري مديرعامل شرکت مخابرات ايران و سورنا ستاري معاون علمي فناوري رئيس‌جمهور با هدف تعامل و همکاري‌هاي راهبردي در زمينه کسب‌وکارهاي نوپا و تقويت استارتاپهاي اين بخش، برگزار شد.

سورنا ستاري در اين ديدار با تاکيد بر جايگاه شرکت مخابرات ايران در خدمت‌رساني به حوزه‌هاي مختلف گفت: شرکت مخابرات ايران با وجود ظرفيت‌هاي بي‌شمار و فضاي گسترده‌اي که در اختيار دارد، کمک سازنده‌اي براي تقويت استارتاپ ها است.

معاون علمي فناوري رئيس جمهور اظهار داشت: تغييرات بخش خصوصي در جامعه اجتناب‌ناپذير و همسويي با اين تغييرات براي دستيابي به ظرفيت‌هاي بالاي حوزه فناوري‌هاي نوين بخش جدايي‌ناپذير دنياي امروز است.

وي افزود: براي تقويت پيام‌رسان‌هاي داخلي مي‌توان از ظرفيت شرکت مخابرات ايران بهره‌مند شد.

معاون علمي فناوري رئيس‌جمهوري با توجه به جايگاه شرکت‌هاي دانش‌بنيان گفت: براي ارتقاء شرکت‌هاي دانش‌بنيان مي‌توان از مدل‌هاي مشارکتي حوزه‌هاي مرتبط بهره‌مند شد و شرکت مخابرات ايران مي‌تواند در صندوق‌هاي خطرپذير براي رشد و توسعه کسب‌وکارهاي نوپا مشارکت داشته باشد.

در اين جلسه، سيد مجيد صدري نيز با اشاره به وسعت و جايگاه شرکت مخابرات ايران در کشور گفت: موقعيت مخابرات آن را به نقطه عطفي در حوزه فناوري اطلاعات بدل کرده و انتظارات از اين مجموعه بالاست.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران با تاکيد براينکه اين شرکت آماده همکاري با شرکت‌هاي دانش‌بنيان و کسب‌وکارهاي نوپاست، اظهار داشت: ارائه خدمات گسترده ديتا و تلفن در دورترين نقاط و روستاهاي کشور در سطح وسيعي صورت گرفته و همچنان گسترش و ارتقاء خدمات‌رساني ادامه دارد.

وي با اشاره به توجه و اولويت مجموعه مخابرات بر نيروي انساني داخلي به‌عنوان سرمايه اصلي اين شرکت افزود: مخابرات در حوزه ديتا آمادگي آن را دارد با توجه به ظرفيت کسب‌وکارهاي نوپا در حوزه فناوري از لحاظ زيرساختي همکاري لازم و مطلوب را با اين بخش داشته باشد.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو