یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تماس ويديويي و صوتي به اينستاگرام اضافه شد

اينستاگرام

چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶:۰۰


سرانجام قابليت مکالمه صوتي و تصويري نيز به اپليکيشن اينستاگرام افزوده شده است.

وايمکس نيوز- اينستاگرام که سالهاست در فهرست برترين شبکه اجتماعي از نظر کاربران قرار دارد، در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 ميلادي به رکوردي بي‌سابقه در ميان شبکه‌هاي اجتماعي دست يافت و آن هم جاي دادن بيش از 800 ميليون کاربر فعال در ماه بود. 

شبکه اجتماعي اينستاگرام پيشتر به کاربرانش وعده داده بود که در نظر دارد در آينده‌اي نزديک، امکان مکالمه تصويري و صوتي آن‌ها را به صورت آنلاين از طريق اين پلت‌فرم فراهم بياورد و حالا به نظر مي‌رسد که اينستاگرام به قول خود وفا کرده و مي‌خواهد قابليت پرکاربرد و پرطرفدار مذکور را به خود اضافه کند.

اين قابليت به اينستاگرامي‌ها اجازه مي‌دهد تا بتوانند با دوستان و اعضاي خانواده خود تماس ويديويي يا صوتي برقرار کنند و از اين طريق با عزيزان خود بيشتر و بهتر در ارتباط باشند.

اين قابليت به‌صورت يک آيکون با شکل «دوربين» در قسمت مکالمات دايرکت اينستاگرام اضافه شده است که کاربران قادر خواهند بود با لمس و کليک برروي آن، با شخص مورد نظر تماس برقرار کرده و مکالمه کنند.

کاربران در صورتي که علاقمند به دريافت، مشاهده و استفاده از اين قابليت هستند، بايد با مراجعه به فروشگاه‌هاي آنلاين و اينترنتي گوگل پلي استور و اپ استور اپل، اپليکيشن اينستاگرام را جست‌وجو کرده و سپس برروي آپديت و به‌روزرساني کليک کنند تا جديدترين نسخه اين برنامه را دانلود کرده و از قابليت‌هاي جديد آن بهره‌مند شوند.

بر اساس گزارش‌هاي منتشره، اين قابليت در حال حاضر به صورت رسمي براي استفاده کاربران منتشر شده است و آن دسته از کاربراني که از آن استفاده کرده‌اند، از کيفيت و سرعت آن راضي بوده و آن را مناسب و قابل قبول ارزيابي کرده‌اند.

منبع: ايسنا

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو