یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

پروژه NGN در سه سال اول دو هزار میلیارد تومان سرمایه می خواهد

فيضي

شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱:۰۰


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره میزان سرمایه‌گذاری برای پروژه NGN گفت: میزان سرمایه‌گذاری پیش بینی شده برای سه سال آینده این پروژه بالای دو هزار میلیارد تومان خواهد بود و منطقه تحت پوشش آن کل کشور است.

وایمکس نیوز - صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌ و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: امیدواریم بخشی از پروژه NGN تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: براساس آنچه که درکمیته NGN طراحی شده بود روشی را که برای کل کشور دراین زمینه طراحی و تدارک دیده بودیم در دست انجام است.
فیضی با بیان اینکه شبکه‌های نسل آینده یک نقطه نیست بلکه یک مسیر است که با مفهوم NGN از سیستم‌های مداری به سیستم‌های IP انتقال پیدا می‌کنیم، گفت: بدین ترتیب داده‌های صوت، تصویر و دیتا با پروتکل واحدی مبادله می‌شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه NGN پروژه مستمر و ادامه‌داری است، ‌گفت:‌ NGN به معنی شبکه‌های طراحی شده آینده است که هر روز تغییر یافته و عوض می‌شود.
وی افزود: با توجه به رویکرد فناوری‌های نوین در به‌کارگیری سوییچ‌های مبتنی بر IP در شبکه‌های مخابراتی، این سوییچ امکان ارایه سرویس‌های مبتنی بر شبکه‌های نسل جدید را خواهد داشت.
فیضی گفت: جایگاه محصولات سیستم‌های نسل فعلی با تکنولوژی داخلی در روند حرکت به سوی NGN - شبکه‌های نسل آینده - باید تعیین شود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو