شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معاون رگولاتوری:

موبیلیتی وایمکس خردادماه 92 ارایه می شود

رضواني

جمعه ۳ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹:۰۰


معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: تاخیر اپراتور سوم ارتباطی به اپراتورهای وایمکس ندارد و آنها در زمان مقرر خود (دو سال پس از آغاز فعالیت اپراتور سوم) می توانند از قابلیت موبیلیتی این سرویس استفاده کنند.

وایمکس نیوز - حسن رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به اینکه چرا با وجود تاخیر فعالیت اپراتور سوم، رگولاتوری شرایط جدید برای اپراتور وایمکس برای استفاده از قابلیت موبلیتی در نظر نمی گیرد، گفت: پروانه های اپراتور در شرایط خاص قابل بازبینی و تغییر است.
وی با بیان اینکه رگولاتوری مطابق با قانون و پروانه اپراتورها عمل می کند، اعلام کرد: اما اپراتور سوم تاخیر چندانی ندارد و چند ماه وقفه، زمان بسیار قابل توجهی نیست.
معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: تاخیر اپراتور سوم ارتباطی به اپراتورهای وایمکس ندارد و وایمکسی ها می توانند خرداد 92 موبیلیتی وایمکس را به مشترکانشان ارایه کنند.
رضوانی گفت: خرداد ماه سال 90 زمان تعیین شده اپراتور سوم برای آغاز واگذاری سیم کارت نسل سوم بوده که به تبع آن اپراتورهای وایمکس نیز دو سال بعد از این زمان باید از قابلیت موبیلیتی خود استفاده کنند و تاخیر اپراتور سوم به وایمکسی ها مرتبط نمی شود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو