شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سروري يافت نشد

در بازديد اصحاب رسانه از طبقه نهم ساختمان ميدان امام خميني زيرساخت

زيرساخت

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸:۰۰


در پي ادعاي مطرح شده؛ بيش از پنجاه تن از اصحاب رسانه امروز (دوشنبه) عصر به دعوت وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از طبقه نهم ساختمان زيرساخت بازديد کردند و هيچ نشاني از وجود و استقرار سرورهاي نسخه هاي غيررسمي تلگرام يافت نشد.

وايمکس نيوز- در پي دعوت وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از اصحاب رسانه براي بازديد از طبقه نهم ساختمان شرکت ارتباطات زيرساخت در ميدان امام خميني تهران، بيش از پنجاه تن از خبرنگاران، عکاسان و تصويربرداران با حضور در اين ساختمان از محلي که ادعا شده بود سرورهاي نسخه هاي غيررسمي از تلگرام همچون هات گرام و تلگرام طلايي در آنجا قرار دارند، بازديد کردند.

در اين بازديد، سهراب آغ بيات، مديرکل کنترل، هماهنگي و پايش شرکت ارتباطات زيرساخت، نماينده رسانه ها را همراهي مي کرد با بيان اينکه در طبقه نهم ساختمان اين شرکت در ميدان امام خميني تجهيزات مکالمات تلفن ثابت بين شهري و خارج کشور مستقر است، گفت: مجموعه سوييچ بين شهري که مکالمات تهران با ساير شهرستان ها و مجموعه سوييچ بين الملل که مکالمات دو صفر را با خارج از کشور برقرار مي کنند در اين طبقه از ساختمان نصب شده است.

وي افزود: تجهيزات نصب شده در طبقه نهم ارتباطات صوتي کشور را پشتيباني مي کنند.

بيات در پاسخ به اينکه احتمال جابه جايي سرورهاي نسخه هاي غيررسمي تلگرام از طبقه نهم ساختمان زيرساخت ميدان امام خميني چقدر است، تصريح کرد: چنين چيزي غيرممکن است و نصب يا باز کردن و جابجايي چنين تجهيزاتي کار زمان‌بر و تخصصي است.

بنابه اين گزارش، صبح امروز (دوشنبه) محمدجواد آذري جهرمي در واکنش به ادعاهاي مطرح شده پيرامون استقرار سرورهاي هاتگرام و تلگرام طلايي در طبقه نهم ساختمان شرکت ارتباطات زيرساخت، گفت: درک نمي کنم چرا عده اي همواره با گفتن حرف هايي نادرست براي کشور هزينه درست مي کنند، البته ما مسووليم و حتي در قبال حرف هاي ناروا هم پاسخگو هستيم و شفاف سازي مي کنيم.

وي بلافاصله با دعوت از اصحاب رسانه خواسته بود تا در بازديدي ميداني خبرنگاران، عکاسان و تصويربرداران خبري ضمن بازديد از محل مذکور، صحت وجود يا عدم وجود سرورهاي مطرح شده را تاييد يا تکذيب کنند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو