شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاري مسابقات "کدکاپ شريف" براي استخدام برنامه‌نويسان ماهر در کشور

کدکاپ

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱:۰۰


چهارمين دوره مسابقات برنامه‌نويسي کشوري "کدکاپ شريف" به همت مرکز نوآوري شريف و با هدف استخدام برنامه‌نويسان با مهارت در شرکت‌ها طي مهر و آبان ماه امسال برگزار مي‌شود.

وايمکس نيوز- هدف از اين مسابقات سنجش مهارت برنامه‌نويسان، رقابت آن‌ها و در نهايت استخدام برنامه‌نويسان با مهارت در شرکت‌هاست.

اين دوره از مسابقات، در 14 زبان برنامه‌نويسي پرکاربرد در قالب مسابقات الگوريتمي و همچنين در 8 تکنولوژي روز ايران و جهان شامل تکنولوژي‌هاي PHP، Laravel، Front-end، React،React Native ، Android، Python، Django برگزار مي‌شود.

کدکاپ 4 اولين مسابقه‌ برنامه‌نويسي کشور و حتي منطقه است که به صورت همزمان ده‌ها زبان برنامه‌نويسي و تکنولوژي پرکاربرد را در بر دارد. تصحيح پاسخ‌هاي ارسالي شرکت‌کنندگان به صورت خودکار توسط سامانه‌ داوري و مهارت‌سنجي Quera انجام مي‌شود.

برنامه‌نويسان در هر سطحي از دانش فني و تجربه‌ کاري مي‌توانند در اين سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک زدن مهارت‌هاي برنامه‌نويسي خود و رقابت با ساير برنامه‌نويسان کشور، فرصت کار در بهترين شرکت‌هاي کشور را پيدا کنند.

جوايز اين دوره از مسابقات 25 ميليون تومان است که به نفرات برتر اهدا مي‌شود.

اين مسابقات در دو مرحله‌ اينترنتي (غيرحضوري) و حضوري برگزار مي‌شود. مرحله‌ اينترني مسابقات از 13 مهر آغاز شده و تا 25 مهر ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به codecup.ir از زمان دقيق مسابقات در تکنولوژي‌هاي مختلف مطلع شوند.

بر اساس اعلام دبيرخانه مسابقات، شرکت‌کنندگان برتر مرحله‌ اينترنتي (غير حضوري) به مرحله‌ حضوري که 24 و 25 آبان ماه برگزار مي‌شود، راه مي‌يابند.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو