یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسيرهاي پياده روي اربعين در داخل کشور تحت پوشش اپراتورهاي تلفن همراه هستند

اسماعيل رادکاني

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰


رييس کميته تامين ارتباطات مناسبت هاي ملي و مذهبي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به نصب بالن اينترنتي در منطقه مرزي مهران گفت: براي رفع مشکل ارتباطي همه مسيرهاي پياده روي اربعين در داخل کشور تحت پوشش اپراتورهاي تلفن همراه قرار گرفته اند.

وايمکس نيوز- اسماعيل رادکاني با بيان اينکه کميته تامين مناسبت‎هاي ملي و مذهبي از سال گذشته فعاليت خود را گسترده تر کرده و به همه مراسم هاي ملي و مذهبي ورود پيدا مي کند توضيح داد:عيد نوروز امسال اپراتورها پوشش ارتباطي خوبي از شمال و جنوب کشور داشتند.

رييس کميته تامين ارتباطات مناسبت هاي ملي و مذهبي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به نحوه برنامه‎ريزي براي برگزاري مراسم پياده روي اربعين تصريح کرد: هر سال پس از اتمام اين مراسم اين کميته نقاط ضعف و قوت را بررسي مي کند تا مشکلات براي سال آينده رفع شود. 

رادکاني با بيان اينکه هماهنگي‎هاي لازم ميان اپراتورهاي داخل کشور و بين المللي انجام شده است خاطرنشان کرد: در اين زمينه ظرفيت هاي خوبي فراهم شده و همه مسيرهاي پياده روي در داخل کشور تحت پوشش اپراتورها قرار گرفته است وشرکت کننده در مراسم پياده روي اربعين مي‎توانند از ديتاها به راحتي استفاده کنند.

رييس کميته تامين ارتباطات مناسبت هاي ملي و مذهبي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به پوشش واي فاي در نقاط مرزي بيان کرد: علاوه بر ديتاي گوشي تلفن همراه در تلاش هستيم تا نقاط مرزي مهران، شلمچه و چذابه تحت پوشش واي فاي قرار داشته باشند.

وي با اشاره به نصب بالن اينترنتي افزود: امسال اين بالن ها در نقطه مرزي مهران نصب مي شود.

رادکاني با تاکيد بر اينکه بروز مشکل با توجه به وجود ظرفيت هاي محدود در کشور عراق طبيعي است تصريح کرد: با جلساتي که با طرف عراقي داشتيم طرف عراقي قول داد تا ظرفيت سازي خوبي در اين زمينه داشته باشد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو