یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

رنج جديد شماره سيم‌کارت‌هاي شاتل موبايل عرضه شد

شاتل موبايل

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰


شاتل موبايل خبر از ارائه رنج جديد شماره سيم‌کارت‌هاي اين اپراتور نسل جديد تلفن همراه کشور داد.

وايمکس نيوز- بنابر اعلام روابط عمومي شاتل موبايل، رنج جديد سيم‌کارت‌هاي شاتل موبايل با پيش شماره 099811 به شماره‌هاي اعتباري اين اپراتور اضافه شد و از ظهر شنبه 14 مهرماه از طريق بخش انتخاب شماره وب‌سايت شاتل موبايل، نمايندگي‌هاي اين اپراتور سراسري تلفن‌همراه در سراسر کشور و يا پيش ثبت‌نام تلفني از طريق تماس با شماره 09981000000 قابل خريداري است.

اين درحاليست که رنج قبلي اين اپراتور نسل جديد تنها 099810 بود که با افزايش تعداد مشترکان، مجوز رنج جديد از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات کسب شد.

شاتل موبايل در حال حاضر تنها اپراتور حقيقي نوع اول (Full MVNO) کشور است و سيم‌کارت‌هاي خود را با پوشش سراسري در نسل‌هاي 2G، 3G، 3.75G، 4G و 4.5G به بازار عرضه مي‌کند.

ارائه خدمات منحصر به فرد از قبيل «انتقال باقيمانده ترافيک بسته‌هاي اينترنت به دوره بعد»، «تعرفه ويژه مصرف آزاد اينترنت»، عرضه بسته‌هاي اينترنت به همراه دقايق مکالمه و خدمات محتوايي و ارائه خدمات همگراي ثابت و سيار براي اولين بار در ايران از جمله مزاياي اين اپراتور نسل جديد است.

متقاضيان براي انتخاب شماره و خريد آنلاين سيم‌کارت‌هاي شاتل موبايل با اين پيش‌شماره جديد مي‌توانند به وب سايت اين اپراتور مراجعه کنند و يا با شماره 09981000000 تماس بگيرند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو