دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قانون منع بکارگيري بازنشستگان در وزارت ارتباطات اجرايي شد

وزارت ارتباطات

پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در راستاي اجراي قانون منع بکارگيري بازنشستگان در سمت هاي دولتي، در پايان حضور چند مشاور و معاون بازنشسته در اين وزارتخانه از آنها تقدير و تشکر کرد.

وايمکس نيوز- محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشيه جلسه شوراي مسوولان وزارت ارتباطات در راستاي اجراي دقيق قانون منع بکارگيري بازنشستگان در مناصب دولتي از يک معاون و دو مشاور بازنشسته اين وزارتخانه تشکر و قدرداني کرد.

 بر اين اساس، با بازنشستگي رسول سراييان معاون وزير و رييس سازمان فناوري اطلاعات، امير ناظمي به جاي وي در اين سمت منصوب شد.

تقدير از بازنشستگان 1

 وزير ارتباطات نيز با قدرداني از تلاش هاي سراييان در طول عهده دار بودن مسووليت، گفت: ايشان در همه مقاطع و مسايلي که در حوزه فناوري اطلاعات وجود داشت، همراه و در کنار من بود.

 وزير ارتباطات همچنين از محمود خسروي و صادق عابدين از مشاوران وزير، قدرداني و اظهار اميدواري کرد که وزارت ارتباطات بتواند از تجربيات اين مديران پيشکسوت استفاده کند.

 در ضمن، مهدي آرزومند که سال هاي طولاني و در طول تصدي چندين وزير قبلي مسووليت دفتر وزير را برعهده داشت، به دليل بازنشستگي از سمت خود کنار رفت و به جاي ايشان مرتضي حاجي زين العابديني مسووليت دفتر وزير را برعهده گرفت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو