یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

استفاده از بالن براي برقراري ارتباطات در شرايط بحران تاييد شد

بالن اينترنتي

پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۰۰


مانور مديريت ارتباطات بي‌سيم مراکز امنيتي، بهداري و هلال احمر از طريق بالن مخابراتي واقع در نقطه صفر مرزي در مهران با موفقيت برگزار شد.

وايمکس نيوز- درمانور مديريت ارتباطات بيسيم از طريق بالن که با محوريت بالن مخابراتي و با پيش فرض وقوع يک بحران براي زيرساخت‌هاي منطقه فرضي صورت گرفت، کاربران ويژه قادر شدند از ظرفيت خدمات‌رساني بالن مخابراتي پژوهشگاه فضايي ايران در ارتباطات بيسيم تا شعاع بسيار زياد استفاده کنند. هدف از اين عمليات، بررسي قابليت استفاده از بالن مخابراتي به عنوان يک پلاتفرم نصب سيستم‌هاي راديويي و بيسيم براي ارتباطات نيروهاي امداد در شرايط بحراني در مناطق جغرافيايي مختلف کشور بود که با موفقيت به انجام رسيد.
در اين عمليات با نصب رپيتر در بالن مخابراتي مستقر در مرز مهران، ارتباط بي سيم دو طرفه اي با اداره کل راهداري استان ايلام برقرار شد که در پايان اجراي اين عمليات، قابليت نصب و تست رپيتر بي سيم در بالن مخابراتي پژوهشگاه فضايي ايران و خدمات‌دهي اين بالن در شرايط بحران از سوي حاضران تاييد شد.
در اين مانور علاوه بر حسين صميمي رييس پژوهشگاه فضايي ايران، رييس اداره مديريت راه‌هاي اداره کل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي استان ايلام، نماينده يگان ويژه ناجا و رييس اداره هلال احمر و عضو کميته بحران مهران نيز حضور داشتند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو