یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در پي تاکيد وزير ارتباطات صورت گرفت؛

همکاري دانشگاه امير کبير و پست و مخابرات در زمينه ارتقاي اينترنت اشيا

معتمدي

سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸:۰۰


رييس دانشگاه امير کبير به منظور همکاري در زمينه ارتقاي اينترنت اشيا از دانشکده پست و مخابرات بازديد کرد.

وايمکس نيوز- سيد احمد معتمدي رييس دانشگاه اميرکبير و مشاور علمي و پژوهشي ارتباطات در بازديد از دانشکده پست و مخابرات با اشاره به اعلام آمادگي براي همکاري در زمينه IOT( اينترنت اشيا) اظهار کرد: با توجه به تاکيد وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در زمينه اينترنت اشيا دانشگاه اميرکبير و دانشکده پست و مخابرات در اين زمينه همکاري هاي لازم را با يکديگر دارند.

وي با اشاره به ارتقاي نظام آموزشي دانشکده پست و مخابرات، تصريح کرد: با توجه به اينکه دانشکده پست و مخابرات راهي به سوي مجموعه مخابرات و پست کشور است بنابراين بايد براي ارتقاي نظام آموزشي آن گام برداريم.

معتمدي درباره دانشگاه اميرکبير نيز توضيح داد: اين دانشگاه داراي 110 عضو هيات علمي است و ظرفيت هاي خوبي در حوزه IT دارد که علاقمنديم همکاري لازم را با دانشکده پست و مخابرات در اين حوزه داشته باشيم.

وي با تاکيد به موضوع هوشمندسازي خاطرنشان کرد: هوشمندسازي را از دانشگاه اميرکبير در حوزه انرژي آغاز کرديم به طوري که از اين طريق ميتوانيم 30تا40درصد در مصرف انرژي صرفه جويي کنيم در اين حوزه با IOT  و BMS ساختمان هاي هوشمند را تقويت کنيم.

در ادامه وحيد يزدانيان رييس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به همکاري سه جانبه دانشگاه هاي خارجي، دانشگاه امير کبير و دانشکده پست و مخابرات و ابراز رضايت از همکاري با دانشگاه امير کبير در زمينه اينترنت اشيا تصريح کرد: در تلاش هستيم تا تفاهم نامه سه جانبه ميان اين دانشگاه ها منعقد شود که در اين زمينه دانشجويان بدون آزمون در دانشگاه هاي خارجي پذيرش شوند که تاکنون مذاکرات خوبي دراين زمينه انجام شده است.

بر اساس اين گزارش، رييس دنشگاه اميرکبير از بخش هاي مختلف دانشکده پست و مخابرات بازديد کرد و از نزديک در جريان فعاليت شرکت هاي دانش بنيان مستقر در اين دانشکده قرار گرفت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو