جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مايکروسافت اعلام کرد؛

از مرورگر «اينترنت اکسپلورر» استفاده نکنيد

اينترنت اکسپلورر

شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳:۰۰


شرکت مايکروسافت از کاربران خواسته از «اينترنت اکسپلورر» استفاده نکنند زيرا اين مرورگر قديمي است و از استانداردهاي جديد وب پشتيباني نمي کند.

وايمکس نيوز-  مايکروسافت  از کاربران خود مي خواهد جستجوي وب در «اينترنت اکسپلورر» را متوقف کنند.

«کريس جکسون» مدير ارشد امنيت سايبري اين شرکت فناوري از کاربران خواسته از اين مرورگر قديمي استفاده نکنند. اين در حالي است که مايکروسافت از سال 2015 ميلادي نيز به طور رسمي اين سرويس را قطع کرد.

در مقابل جکسون از کاربران خواسته از مرورگرهاي مدرن تري استفاده کنند که مجهز به استانداردهاي وب فعلي هستند. همچنين او در يک پست وبلاگي دلايل اينکه چرا کاربران بايد از مرورگرهاي جديد استفاده کنند را نيز بيان کرده است.

بسياري از کاربران از مرورگرهايي مانند گوگل کروم، فايرفاکس يا مرورگر «ادج» مايکروسافت استفاده مي کنند. اما برخي کسب وکارها هنوز هم از «اينترنت اکسپلورر» استفاده مي کنند.

جالب آنکه جکسون در اين پست وبلاگي «اينترنت اکسپلورر» را حتي به عنوان يک مرورگر معرفي نمي کند.

او در اين باره مي نويسد: «اينترنت اکسپلورر» يک راه حل همسان سازي است. ما از استانداردهاي جديد وب پشتيباني نمي کنيم. هرچند بسياري از وب سايت ها در اين پلتفرم مشکلي ندارند اما توسعه دهندگان به طور کلي از اينترنت اکسپلورر براي تست ها استفاده نمي کنند. آنها از مرورگرهاي مدرن استفاده مي کنند.

همچنين به گفته جکسون هنگاميکه شرکت ها همچنان به استفاده از «اينترنت اکسپلورر» ادامه مي دهند، در نهايت مجبور مي شوند هزينه اي اضافي براي پشتيباني از نرم افزارهاي قديمي پرداخت کنند که با گذر زمان انباشته مي شود.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو