شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

چطور از iGTV اينستاگرام بهتر استفاده کنيم؟

اينستاگرام

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹:۰۰


يکي از قابليت هاي نسبتاً جديدي که به پلتفرم شبکه اجتماعي اينستاگرام اضافه شده است، iGTV است.

وايمکس نيوز- بدون شک از وقتي که اين قابليت تلويزيون مانند به اينستاگرام اضافه شد، بسياري از کاربران و توليدکنندگان محتوا بخصوص آنهايي که به توليد و انتشار ويديوهاي آموزشي مي پرداختند، از امکان آپلود و ارائه ويديوهايي طولاني‌تر و بدون محدوديت زماني يک دقيقه‌اي که براي پست و استوري هاي اينستاگرام وجود داشت، ابراز خوشحالي و خرسندي بسياري کردند.

اين قابليت که به صورت يک اپليکيشن جداگانه نيز در فروشگاههاي آنلاين و اينترنتي گوگل پلي استور و اپ استور اپل وجود دارد، در نام خود کلمه TV را گنجانده و کاربران نيز به هنگام باز کردن ويديوهاي آن ، در ابتدا براي چندلحظه بسيار کوتاه تصاوير برفکي مشاهده و رويت مي‌کنند که يادآور تلويزيون‌هاي قديمي است.

مسلم است که يکي از بزرگترين تفاوت‌هاي عمده اين قابليت با ويديوهاي کوتاه در پست هاي اينستاگرام، زمان بسيار بيشتر و طولاني تر براي انتشار و آپلود ويديو است.

در اين قسمت ،الگوريتم هاي مختلفي براي نمايش ويديوهاي گوناگوني که در پلتفرم iGTV آپلود شده است، وجود دارد که از جمله مهم ترين دسته بندي هاي آن مي توان به For You و Popular اشاره کرد.

بر اساس گزارش وب سايت tomsguide، يکي ديگر از ويژگي‌هاي متمايز اين پلتفرم، امکان به اشتراک گذاري ويديوهاي مخصوص صفحه نمايش گوشي يعني به صورت تمام صفحه و عمودي (vertical) است و کاربران قادر خواهند بود با مراجعه به قسمت مربوطه، ويديوهاي مختلف در دسته بندي هاي مختلف را مشاهده و تماشا کرده و در صورت تمايل به ساير افراد و مخاطبان اينستاگرامي خود ارسال و پيشنهاد کنند.

کاربران همچنين قادر خواهند بود در اين قسمت، ويدئوهاي موردعلاقه خود را لايک کرده و براي توليدکننده آن نظر و کامنت بگذارند. همچنين در صورتي که آنها وسط يک ويديو مشاهده آن را متوقف کنند، IGTV قسمت‌هايي که مشاهده نکرده‌اند به شما يادآوري خواهد کرد. بنابراين شما مي‌توانيد ويديوي موردنظر را دوباره در زير تب ادامه مشاهده (Continue Watching) پيدا کنيد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو